به گزارش ایرنا، سردار مهدی سنایی راد روز پنجشنبه در یادواره سرداران و 60 تن از شهدای شهر وحدتیه شهرستان دشتستان افزود: دشمنان به این فرهنگ شهادت طلبی کینه دارند زیرا چنین فرهنگی اجازه سلطه به آنها نمی دهد.
وی بیان کرد: ترامپ فکر می کند با تضعیف برجام می تواند با استفاده از فشار تحریمی ملت ایران را به زانو در آورد.
معاون سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح یادآورشد: آنها در 22 بهمن امسال نیز دچار تناقض شدند زیرا تعداد مشارکت نسبت به سال گذشته 23 درصد بالاتر بوده و این هم در شرایطی که آنها خواب بی ثبات سازی در داخل داشتند.
وی با اشاره به اینکه داغ تابستان داغ به دل امریکایی مانده، گفت: آنها نمی توانند مایه های فرهنگی مقاومت ما که سرمایه بزرگ برآمده از اسلام ناب عاشورا است را درک کنند.
سنایی راد اظهار داشت: توان بازدارندگی که برگرفته از فرهنگ اصیل عاشورایی است باعث شده تا دشمن باوجود رجز خوانی ها جرات اقدامی علیه ایران نداشته باشد.
وی بیان کرد: در میان مولفه های قدرت ایران اسلامی مهم تر از همه فرهنگ شهادت است که احیاگر این فرهنگ امام راحل بودند.
سنایی راد اظهارداشت: در فرهنگ ایرانی اسلامی فرهنگ عاشورا همواره پایه عزت آفرین در کشور است.
وی افزود: شمار شهدا انقلاب کمتر از چهار هزار شهید است که این شمار در دوران دفاع مقدس بیش از 200 هزار شهید بوده که دلیل اصلی آن شیوه فرهنگی و غیر خشن مبارزه امام خمینی (ره) در زمان انقلاب است.
وی افزود: با این وجود امام با یارانش توانست در برابر خشن ترین دشمنان بایستد و ایران را پیروز کند همان گونه که داعش در برابر فرهنگ نورانی ایران با شکست مواجه شد.
سنایی راد ادامه داد: پرچم حاکمیت داعش در سوریه توسط جمهوری اسلامی پایین کشیده شده آن هم با فرهنگی که از دل آن امثال شهید حججی بیرون آمد.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرستان دشتستان نیز گفت: در دفاع مقدس ، حدود 13 هزار رزمنده ازاین شهرستان درجبهه ها حضور یافتند که 670 نفراز آنان به مقام شامخ شهادت نائل، یکهزار و 900 نفر مجروح و 139 نفر نیز آزاده تقدیم میهن اسلامی شد.
سرهنگ نعمت غلامپور افزود: این شهرستان مهد جلوه های ایثار وفداکاری است به نحوی که خانواده معظم شهید حسینی مقدم را دراین شهرستان داریم که 6 شهید گرانقدر تقدیم جامعه اسلامی کرده است.
مداحی توسط محمد رازقی پور مداح اهل بیت، اجرا دکلمه توسط نوجوان بسیجی، اجرا گروه رزم نوازان نیروی دریایی سپاه و تجلیل از خانواده های شهدا با اهدا لوح از جمله برنامه های این یادواره بود.
شهر وحدتیه ازتوابع شهرستان دشتستان در فاصله 95 کیلومتری شرق بوشهر واقع است.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.