به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد روز سه شنبه در دیدار با رئیس و کارکنان کمیته امداد این شهرستان به مناسبت هفته احسان ونیکوکاری افزود: کمیته امداد، یادگاری ارزشمند و ماندگار از امام راحل است که از بدو تاسیس تاکنون گام هایی مهم درخدمت رسانی به محرومان و نیازمندان جامعه برداشته است.
وی اظهارداشت: توجه جدی به مسکن، افزایش وام های اشتغالزایی و مستمری و توزیع بسته های حمایتی از عمده خدمات شایان کمیته امداد به مددجویان و نیازمندان در دولت تدبیر و امید است.
فرماندارگناوه افزود: شهرستان گناوه در جذب اعتبارات در استان بوشهر ازجمله در اعطای تسهیلات به مددجویان کمیته امداد موفق عمل کرده و پیشتاز است.
وی بیان کرد: کارکنان کمیته امداد بلحاظ گستردذگی فعالیت سعه صدر و خویشتن داری را در اولویت خود قرار دهند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گناوه گفت: این دیدار به مناسبت سالروز تاسیس کمیته امداد و هفته احسان نیکوکاری برگزار شده است.
مراد شمس الدینی افزود: این نهاد به چهارهزار و 67 خانوار تحت پوشش و درقالب مستمری بگیر، غیرمستقیم و چندخدمتی و تبصره 140 خدمات ارایه می دهد.
وی اظهارداشت: دولت تدبیر و امید گام های خوبی در افزایش خدمات به مددجویان و نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد برداشته است.
وی با گرامیداشت هفته احسان و نیکوکاری گفت: از 15 دی امسال ستاد این هفته تشکیل و برنامه های مختلفی باهدف ترویج فرهنگ انفاق و مشارکت هرچه بیشتر مردم برای جمع آوری کمک های نوع دوستانه به نیازمندان در آستانه سال نو پیش بینی کرده است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گناوه اظهارداشت: برپایی پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی در سطح شهر، مدارس و مصلای جمعه، برنامه ویژه در دبستان شاهد دکتر حسابی، توزیع 12 هزار پاکت در بین دانش آموزان و پیگیری جذب کمک های حامیان طرح اکرام و ایتام بخشی از آن است.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6043/6164
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.