به گزارش ایرنا، رئیس دانشگاه جامع علمی کابردی استان بوشهر در این آیین گفت: در مرحله نخست این جشنواره 9 مرکز از دانشگاه های خلیج فارس، پیام نور، علمی کاربردی، علوم پزشکی و جهاد دانشگاهی استان بوشهر حضور داشتند که از این مرحله 6 تیم راهی دور پایانی شدند.
حسین اسکندری افزود: در دور نهایی 2مرکز از دانشگاه خلیج فارس، دانشگاه های پیام نور گناوه و برازجان، مرکز علمی کاربردی شهرداری شبانکاره و مرکز پلیمر دانشگاه علمی کاربردی بوشهر حضور داشتند.
وی اظهار داشت: در این جشنواره که با موضوع های مختلف کارآفرینی، اقتصاد مقاومتی، تحریم ها و فرصت ها وکسب کارهای اینترنتی برگزار شد مرکز آموزش علمی کاربردی پلیمر بوشهر و تیم کانون کارآفرینی برادران دانشگاه خلیج فارس به ترتیب رتبه های اول و دوم را به خود اختصاص دادند.
اسکندی ادامه داد: در دانشگاه ها باید فرهنگ مناظره و گفت وگو تقویت شود تا بتوان دانشگاه را به یک فضای خوب عقلانی پر شور و نشاط تبدیل کرد.
رییس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان بوشهر یادآورشد: گفت و گو، آزاد اندیشی و نقد و مناظره بسیار مهم است و باید با ایجاد امکانات و شرایط مورد نیاز زمینه انجام این مهم را در فضای دانشگاهی محقق کرد.
اسکندی اظهار داشت: تحقق این مهم در یک فضای آرام، منطقی و عقلانی با رعایت اصول حرفه ای به ارتقا سطح علمی دانشجویان نیز کمک شایانی می کند.
وی گفت: باتوجه به اینکه دانشجویان همواره به عنوان قشر مطالبه گر و حق طلب جامعه هستند برگزاری مناظره و گفت و گوها می تواند راه حلی برای پاسخ به سوال های آنها باشد.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.