به گزارش ایرنا، عبدالامیر قاسمی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری بخش امام حسن این شهرستان افزود: شهرستان دیلم به عنوان پیشانی و کریدور ورودی شمال استان بوشهر همه ساله پذیرای صدها هزار مسافر می شود و لازم است که زمینه لازم برای اسکان و پذیرایی از آنان فراهم شود.
وی بابیان اینکه در برابر گردشگران نوروزی مسئولیت داریم گفت: وظیفه ستاد تسهیلات سفر شهرستان ایجاد امنیت، آرامش، آسایش و رفاه برای آنها است که در چندسال اخیر موفق عمل کرده و نمره قابل قبولی گرفته است.
فرماندار دیلم اظهارداشت: تمامی فعالیت های دریایی در ساحل دیلم و امام حسن شناسنامه دار باشند زیرا در غیراین صورت مسئولیت هرگونه مشکل برای هموطنان با بخش خصوصی خواهدبود.
وی بیان کرد: اقلام مورد نیاز شب عید برای این شهرستان در نظر گرفته شده و در موعد مقرر بصورت عادلانه توزیع خواهد شد.
رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر دیلم افزود : باتوجه به اینکه در ایام نوروز هر سال شاهد بادهای شدید و بارندگی هستیم تدابیر لازم برای اسکان اضطراری مسافران اندیشیده شود.
امام جمعه بخش امام حسن گفت: مجموعه مدیریتی شهرستان دیلم همدل، همراه و پای کار هستند که جای امیدواری دارد.
حجت الاسلام سیدمحمد موسوی افزود: تعاملات و همدلی زمینه اعتماد مردم به نظام و انقلاب و دولت را بیش از پیش افزایش می دهد.
وی گفت: در ایام نوروز باید سه برابر ظرفیت تلاش و کوشش داشته باشیم و اگر همکاری و همیاری مدیران با همدیگر نباشد نمی‌توانیم پاسخگوی این همه مهمان و گردشگر در بخش باشیم.
بخشدار امام حسن گفت: شهر امام حسن یکی از نقاط گردشگرپذیر با جاذبه های دیدنی، ساحل ماسه ای و صخره ای همه ساله در تعطیلات نوروز پذیرای جمعیت زیادی از هموطنان از سراسر کشور می شود.
کریم خلیفه لیراوی افزود: مجموعه مسئولان تلاش خواهند کرد که ارایه خدمات از لحاظ کمی و کیفی ارتقا یابد تا زمینه رضایت‌مندی و ماندگاری بیشتر مسافران را به ارمغان آورد.
بخشدار امام حسن گفت: مراکز اسکان این بخش در ایام نوروز شامل آموزش و پرورش قدمگاه امام رضا، مرکز خدمات رفاهی بین راهی اخلاقی و منازل مسکونی در روستاهای حصار، لیلتین و شهر امام حسن است.
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری گفت: روسای شوراها دست شهرداران را برای بکارگیری نیروهای مازاد برای خدمات رسانی بهتر و بیشتر در ایام نوروز باز نگه دارند.
محمد طاهری افزود: ساحل دیلم و امام حسن به عنوان شناگاه های رسمی کشور هستند و باید ناجی غریق دراین 2 نقطه مستقر شود.
شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر و از نقاط گردشگرپذیر جنوب کشور است.
6043/6164/7215
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.