به گزارش ایرنا، رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر روز شنبه در این همایش افزود: توسعه پایدار به ضرورت حضور نخبگان نیاز دارد و همه می توانیم با ظرفیت منابع انسانی کارآمد به آینده شهرستان کمک کنیم.
اکبر منصوری نسب ادامه داد: شهرستان دشتی باید از خمودگی و افسردگی توسعه خارج کرد چرا که این شهرستان منابع انسانی موثری دارد که نخواستیم یا نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.
رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر افزود: این گونه آیین ها بابی خواهد بود که برای توسعه پایدار شهرستان از نخبگان استفاده شود.
وی اضافه کرد: شهرستان نیاز به فضای کسب و کار متکی بر کار آفرینی دارد و ایجاد اکوسیستم کار آفرینی به اشتغال جوانان شهرستان کمک می کند.
منصوری نسب ادامه داد: مشکل شهرستان دشتی در وهله اول بودجه نیست، شاید استفاده نکردن از منابع انسانی موثر است که می تواند با کارآمدی مطلوب و ایجاد بهروری شهرستان از معضل بیکاری نجات دهد.
وی افزود: آقای دکتر صفتی یکی از صدها نخبه دشتی است که تجلیل از ایشان یعنی احترام به همه افرادی که عاشق توسعه این شهرستان هستند.
منصوری نسب اضافه کرد: با استمرار این جلسات قدر داشته های شهرستان را بدانیم و با ایجاد مجمع مشورتی و اتاق فکر برنامه توسعه از نو واکاوی کنیم و با چشم انداز ایجاد فضای کسب و کار و کار آفرینی روح تازه ای در دشتی دمیده شود.
7206/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.