به گزارش ایرنا، احسان ایزد پناه روز شنبه در این آئین هدف از برگزاری دوره بازآموزی طرح ملی امداد و نجات نوروزی را افزایش آمادگی و بالا بردن توان عملیاتی امدادگران، کاهش تلفات جاده‌ای و افزایش سرعت در خدمت ‌رسانی به حادثه ‌دیدگان در ایام نوروز عنوان کرد.
وی بیان کرد: 437 نفر از نجاتگران جمعیت هلال احمر استان بوشهر به مدت 2 روز در رشته های تخصصی جاده، دریا، ساحل و کوهستان آموزش های لازم را فرا می گیرند.
ایزدپناه افزود: از نجاتگران در روز پایانی آزمون های مهارتی گرفته می شود و کسانی که موفق به کسب امتیاز لازم شوند جواز حضور در طرح نوروزی داده می شود.
وی بیان کرد: همچنین کارگاه آموزشی کشوری دوره تعمیر، تجهیز و نگهداری تجهیزات پزشکی آر اچ در جمعیت هلال احمر استان بوشهر برگزار شد.
ایزدپناه افزود: با توجه اهمیت کاربردی تجهیزات پزشکی در خدمت رسانی مردم در زمان بحران و اضطرار برگزاری این دوره ها برای ارتقای دانش کارشناسان و کارمندان بهداشت و درمان دربحث تعمیر، تجهیز و نگهداری پزشکی مثبت ارزیابی می شود.
جانشین مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر افزود: این دوره آموزشی با حضور 16 استان کشور به مدت یک هفته در بوشهر برپاست.
6047/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.