به گزارش ایرنا، عبدالامیر قاسمی روز پنجشنبه در محل اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان به میزبانی این شهرستان افزود: توسعه و ایجاد زیرساخت ها و فضاهای ورزشی در تمام شهرها و روستاهای کشور بویژه در شهرستان دیلم از اقدامات مشهود و چشمگیر دولت است.
وی اظهارداشت: این شهرستان با دارابودن قابلیت و ظرفیت های فراوان از جمله فرودگاه بهرگان، ایجاد راههای ارتباطی و بهره مندی از زیرساخت های لازم ورزشی قادر به برگزاری اردوهای مختلف و مسابقات در سطح کشور است.
فرماندار دیلم گفت: مجموعه ورزشی دیلم از دیگر ظرفیت های ورزشی این شهرستان است که از سالن های سرپوشیده ، چمن های مصنوعی ، روشنایی چمن طبیعی و خوابگاه برخوردار است.
وی افزود: برپایی اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان برای این شهرستان مثمرثمر و موجب بروز شکوفاشدن استعدادها و قابلیت های موجود می شود.
وی اظهارداشت: شهرستان دیلم در تمامی رشته های ورزشی دارای قابلیت و ظرفیت های زیادی است و چندین ورزشکار ملی پوش در رشته های مختلف دارد.
قاسمی گفت: مجموعه دولت با همکاری سازمان های مردم نهاد، خیرین و خانواده ها در اجرای تحقق و توسعه ورزشی گام های اساسی برمی دارند.
فرماندار دیلم افزود: اگر می خواهیم جامعه ای سالم و پرنشاط داشته باشیم باید به ورزش و ورزشکاران بیشتر فرصت دهیم.
ششمین اردوی آمادگی تیم ملی هندبال نوجوانان کشور با حضور 36 بازیکن به میزبانی شهرستان دیلم استان بوشهر از پنجم اسفند آغاز شده است.
6164/7215/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.