به گزارش ایرنا، مهدی تارتار پنجشنبه شب پس از تساوی صفر بر صفر تیمش در برابر سایپا در جمع خبرنگاران افزود: بازی با توجه به شرایط زمین و بارندگی 2 روز اخیر بطور کامل فیزیکی بود ولی لغزندگی زمین باعث شد نتوانیم موقعیت‌های خوبی روی دروازه حریف ایجاد کنیم.
وی بیان کرد: در این دیدار باتوجه به بارندگی و لغزندگی زمین بازی مستقیم را در دستور کار قرار دادیم ولی از این راه نیز موفق به گلزنی نشدیم.
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم اظهار داشت: نیمه دوم نیز بیشتر روی زمین حمله کردیم ولی با دفاع خوب تیم حریف این حمله ها نیز کارساز واقع نشد.
وی در ارتباط با نحوه قضاوت داور این دیدار نیز گفت: در سه هفته گذشته و امروز بر علیه تیم ما پنالتی گرفتند که این اشتباه مانع روند نتیجه گیری پارس جنوبی جم است.
تارتار افزود: تیم ما مظلوم‌ ترین تیم ایران است زیرا همه توپ‌های پنجاه پنجاه را به حریف می‌دهند و خیلی راحت در خانه خودمان قربانی اشتباه های داوری می شویم.
وی تاکید کرد: این فوتبال شغل و آینده ماست و با یک سوت با آینده و سرنوشت ما بازی می‌شود و تا کی باید این مظلومیت ادامه داشته باشد.
تارتار در ارتباط با مشکل مالی تیمش نیز گفت: ما به مشکلات اشاره نمی‌کنیم ولی امیدواریم مسئولان استان بوشهر تیم پارس جنوبی جم را دریابند.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.