به گزارش ایرنا، مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: این مسابقات با حضور150 ورزشکار در قالب 25 تیم به میزبانی سالن 2 هزار نفری فجر بوشهر برگزار شد.
احمد بهروزیان فرد ادامه داد: این رقابت ها همانند بخش آقایان در 6 رده سنی به میزبانی استان بوشهر برگزارشد.
وی ادامه داد: در این رقابت ها و در رده سنی زیر29 سال نیاز محمدی از بوشهر، فاطمه میر تقی یزد و فاطمه خرمی از گیلان به ترتیب اول و تا سوم شدند.
بهروزیان فرد اظهار داشت: در رده 30 تا 34 سال نیز باران تیموری از بوشهر، سپیده قلی زاده گیلان و مریم جولایی از هرمزگان به ترتیب حائز رتبه های برتر شدند.
وی گفت: در رده سنی 35 تا 39 سال نیز سیده نرگس موسوی از تیم وزارت ورزش و جوانان، صفیه سادات موسویان از اصفهان و مریم جعفری مرکزی رتبه های برتر را به خود اختصاص دادند.
بهروزیان فرد اظهار داشت: در رده سنی 40 تا 44 سال لیلا ضیا لامع از آذربایجان شرقی، مریم خوئینی ها قزوین و ثریا قربانی کرمانشاه به رتبه های نخست تا سوم دست یافتند.
وی گفت: در رده سنی 45 تا 49 سال فاطمه نقی زاده از آذربایجان شرقی، لیلا منصوری بوشهر و نادره دبقیان از کردستان و در رده سنی 50 سال به بالا فیروزه هرندی زاده از اصفهان، معصومه دزفولی دانشگاه صنعتی شریف و فاطمه مرادی از وزارت ورزش و جوانان عنوان اول تا سوم این رقابت ها را کسب کردند.
بهروزیان فرد ادامه داد: یکی از اهداف وزارت ورزش و جوانان در برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان دولت ایجاد شور و نشاط برای دستگاه های اجرایی است.
وی افزود: در این رقابت ها برد و باخت مطرح نبوده و تنها هدف تندرستی و نشاط در جامعه ورزش کارکنان کشور است که این مهم با برگزاری مستمر این رقابت ها محقق می شود.
بهروزیان فرد اضافه کرد: مسابقات ورزشی کارکنان دولت امسال در هشت رشته در سطح کشور برگزار شد که میزبانی رشته آمادگی جسمانی مردان و بانوان به استان بوشهر واگذار شد.
وی یادآور شد: در تمامی رشته های مختلف ورزشی مسابقات کارکنان دولت ورزشکارانی از استان بوشهر اعزام شدند.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.