به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد روز چهارشنبه به همراه مسئولان در اردوی بیماران این مرکز به مناسبت هفته زن افزود: باتوجه به اینکه مرکز توانبخشی سرای مهر هم اینک در ساختمان استیجاری مستقر و با کمبود فضا مواجه و هزینه های زیادی متحمل می شوند نیاز به یک ساختمان مستقل ملکی دارند که در این ارتباط زمین آن تامین و برای ساخت می طلبد که خیران مشارکت و همکاری کنند.
وی اظهارداشت: خیران این شهرستان همواره درکارهای عام المنفعه مشارکت جدی داشته و تاکنون قدم های مهم ازجمله در توسعه فضاهای درمانی و آموزشی برداشته اند.
فرماندار گناوه گفت: فرمانداری آماده هرگونه همکاری در برطرف کردن مشکلات ازجمله احداث ساختمان مرکز توانبخشی سرای مهر است و تلاش خواهد کرد که این نیاز هرچه زودتر محقق شود.
وی از تلاش و زحمات مسئول و نیروهای مددکار این مرکز تقدیر کرد و افزود: حضور مسئولان دستگاه های اجرایی در اردوی مرکز سرای مهر یکی از بهترین روزهای آنان به شمار می آید.
رئیس اداره بهزیستی گناوه گفت: مرکز توانبخشی سرای مهر بانوان این شهرستان به عنوان تنها مرکز نگهداری بیماران اعصاب و روان استان بوشهر در دی ماه سال 89 تاسیس و از تمام نقاط این استان بیمار پذیرش می کند.
مختار حمیدی افزود: ظرفیت گنجایش اسمی این مرکز 50 نفر است که در زمان حاضر 44 بیمار در آن نگهداری و مراقبت و 36 تن آنان از یارانه دولتی بهره مند هستند.
وی گفت: ارتقای این مرکز در دستور قرار گرفته و مقررشده در سال آینده از درجه دو به درجه یک ارتقا یابد.
رئیس بهزیستی گناوه بیان کرد: با ارتقای این مرکز میزان سهم یارانه دولتی آن بطور چشمگیری افزایش می یابد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6043/6164
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.