به گزارش ایرنا، مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر در این آیین گفت: مسابقات آمادگی جسمانی کارکنان دولت با حضور25 تیم (22 استان و سه تیم از وزارتخانه های ورزش و جوانان، اقتصاد و دارایی و بهداشت و درمان) در قالب 150 ورزشکار برگزار شد.
احمد بهروزیان فرد افزود: در این رقابت ها که به مدت 2 روز و به میزبانی سالن 2 هزار نفری فجر بوشهر برگزار شد شرکت کنندگان در 6 رده سنی با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی ادامه داد: در رده سنی زیر29 سال صنعان محمدی خو از البرز، حمیدشت مبین از استان گیلان و مهدی حسنی از سمنان مقام های برتر را کسب کردند .
بهروزیان فرد ادامه داد: در رده 30تا 34 سال نیز رضا آزاد از فارس، میثم عبدالی از آذربایجان غربی و حسین کریمی از تیم وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به ترتیب حائز رتبه های برتر شدند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر افزود: در رده سنی 35 تا 39 سال حمید سالار زایی قعله نو از فارس ، طالب علیخانی از گیلان و امید جعفری زاده از بوشهر به ترتیب به رتبه های نخست تا سوم دست پیدا کردند.
بهروزیان فرد اظهارداشت: در سنی 40 تا 44 سال یعقوب آذر تاش از اردبیل، وحید قاسمی از وزارت اقتصاد و دارایی ، محمد باقر حق شناس از گیلان و در رده سنی 45 تا 49 سال سعید الوندی از گلستان ، محمد کریمی از فارس و کریم ضیایی از آذربایجان غربی به ترتیب حائز رتبه های برتر شدند.
وی گفت: در رده سنی 50 سال به بالا نیز ولی الله صالحی از فارس، سید محمدعلی آقایان از گلستان و بهزاد احمد خان بیگی از گیلان عنوان های اول تا سوم این رقابت ها را کسب کردند.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.