پیام مساعدی روز دوشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: با ورود این سامانه آسمان استان تا روز چهارشنبه تمتمبری و پنجشنبه در برخی مناطق جنوبی ابری همراه با بارش رگبار پراکنده باران، رعد و برق، تگرگ و وزش باد شدید خواهد بود.
وی بیان کرد: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد که امروز بتدریج با افزایش سرعت وزش باد شمال غربی، دریا بویژه سواحل جنوبی و مرکزی استان مواج و متلاطم می شود.
مساعدی افزود: از ظهر فردا به طور موقت از سرعت وزش باد و تلاطم دریا کاسته اما بطور مجدد از اواخر وقت سه شنبه همزمان با افزایش ناپایداری های جوی، وزش بادهای شدید جنوب شرقی روی دریا آغاز و سواحل استان بویژه سواحل شمالی و مرکزی مواج و توفانی خواهد شد.
وی یادآور شد: از اواسط روز جمعه نیز دومین موج بارشی در استان بوشهر آغاز و فعالیت آن نیز تا روز شنبه هفته آینده است.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری و در طول روز همراه با وزش باد و گاهی غبار محلی، فردا در برخی نقاط همراه با مه صبحگاهی پیش بینی شده است.
وی اظهار داشت: در این مدت جهت وزش باد شمال غربی با سرعت 10 تا 36 و روی دریا تا 46 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.
مساعدی اظهارداشت: برای 24 ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی 60 تا 120 سانتی متر، سواحل مرکزی 90 تا150 و سواحل جنوبی 120 تا 210 سانتی متر، از ظهر فردا در سواحل شمالی و مرکزی استان 30 تا 90 سانتی متر و سواحل جنوبی 90 تا 150 سانتی متر پیش بینی شده است.
وی گفت: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول 00:33، جزر اول دریا 06:14 بامداد، مد دریا 13:07 و جزر دوم 20:12 خواهد بود.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.