امان الله حیدری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: سهمیه اختصاص یافته برای عموم مردم این شهرستان بوده که توسط عاملان توزیع شده است.
وی اظهارداشت: تمامی فروشگاه های مرغ فعال این شهر مشکل و کمبودی در عرضه ندارند و مردم می توانند به سهولت این مواد پروتئینی را با یمت 143 هزار و 500 ریال در بازار خریداری کنند.
حیدری بیان کرد: باتوجه به مشکلاتی که در توزیع گوشت مرغ و قرمز بوجود آمد با پیگیری و همکاری های فرماندار این شهرستان و مسئولان استان بوشهر دغدغه مردم نسبت به تامین موادپروتئینی برطرف شده است.
مدیر جهادکشاورزی گناوه افزود: از مردم تقاضا دارم که در زمان توزیع موادغذایی و پروتئینی با نرخ دولتی خویشتنداری و به حل چنین مشکلاتی کمک کنند و براساس نیاز دریافت تا همه بویژه نیازمندان بتوانند خریداری کنند.
وی گفت: در بازدیدی که از عاملان توزیع صورت گرفت مشاهده شد که بدلیل رعایت نکردن برخی خانواده ها در کمترین زمان ممکن به اتمام رسید و باید در این زمینه چاره اندیشی شود تا عموم مردم از سهمیه درنظرگرفته شده بهره مند شوند.
مدیر جهادکشاورزی گناوه اظهارداشت: درسال جاری 29 تن مرغ منجمد، 3 تن گوشت گوساله منجمد، 6 تن گوشت گرم گوسفند، هفت تن گوشت منجمد گوسفند، برنج 185تن، شکر سفید مصرف خانوار و صنعتی و قنادی ها 33 تن با نرخ تنظیم بازار در شهرستان توزیع شده است.
وی یادآورشد: بتازگی سهمیه جدید شکر و برنج به شهرستان اختصاص یافت که درحال توزیع است.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر دارای 103 هزار نفر جمعیت است.
6043/6164
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.