به گزارش ایرنا، علی مجدآرا روز یکشنبه در مجمع انتخابات ورزش های همگانی استان بوشهر افزود: سند توسعه ورزش همگانی هدف اصلی آن تحول در اشاعه ورزش همگانی در بین مردم است.
وی بیان کرد: کار روی سند توسعه ورزش همگانی اثرهای بسیار مثبتی دارد که لازمه تحقق آن باید خارج از فرایند اداری نیز برای آن برنامه داشت.
مجدآرا ادامه داد: در این ارتباط باید منظومه نگر و در سطح استان یک هم پوشانی میدانی انجام داد.
وی اظهار داشت: در این ارتباط امسال به هرکدام از استان ها یک میلیارد ریال اعتبار و حدود 500 میلیارد ریال نیز وسایل ورزشی اهدا شده است.
مجدآرا ادامه داد: در این حوزه چنانچه برنامه ای کار شود امکان پرداخت اعتبار بیشتر به استان ها وجود دارد.
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه 27 صدم از 9 درصد اعتبارات ارزش افزوده فقط به توسعه ورزش های همگانی در استان ها اختصاص یافته انتظار می رود ظرفیت ویژه ای برای توسعه ورزش های همگانی در سطح کشور ایجاد شود.
رئیس فدارسیون ورزش های همگانی ادامه داد: با توجه به اینکه احداث جاده سلامت بطور جد در دستور کار شهرستان ها قرار گرفته تحقق این مهم می تواند در پیشبرد اهداف فدراسیون ورزش های همگانی کمکی شایان داشته باشد.
مجدآرا افزود: اکنون فدراسیون ورزش های همگانی دارای 60 کمیته فعال است و در بین فدراسیون ها در بعد آموزش با یکهزار و 200 کلاس رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.
وی اظهار داشت: در ارتباط با بانوان سازمان یافته و فعالیت آنها و کارآفرینی نیز فدارسیون ورزش های همگانی موفق به کسب رتبه نخست شده است.
وی افزود: این فدراسیون در فعالیت هیات های استانی نیز همواره تلاش دارد تا آنها را در جایگاهی بسیار مطلوب نسبت به سایر هیات های ورزشی قرار دهد.
رئیس هیات ورزش های همگانی استان بوشهر گفت: شمار ورزشکاران سازمان یافته این هیات در بخش آقایان و بانوان به ترتیب یکهزار و 43 و هفت هزار و 205 ورزشکار است.
حسین باستین ادامه داد: عمده دلیل بالا بودن شمار بانوان سازمان یافته هیات ورزش های همگانی استان بوشهر در مقابل آقایان تعدد رشته های فعالیتی بانوان است.
در این مجمع انتخاباتی حسین باستین برای مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات ورزش های همگانی استان بوشهر انتخاب شد.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.