به گزارش ایرنا، عبدالامیر قاسمی روز شنبه در نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر این شهرستان افزود: تمامی کمیته های ستاد در زمان باقیمانده تا تعطیلات نورور، نشست های کارگروه تخصصی برگزار و به فرمانداری گزارش کنند.
وی اظهارداشت: هرگونه کوتاهی مسئولان کمیته های ستاد خدمات سفر پذیرفته نیست و باید در خدمات دهی به مسافران و گردشگران نوروزی تلاش و همت مضاعف نسبت به سنوات گذشته انجام شود.
فرماندار دیلم گفت: شهرداری های دیلم و امام حسن با نصب بنر و تهیه بروشور نسبت به معرفی جاذبه های گردشگری اطلاع رسانی و اخذ قرارداد با ناجی های غریق اقدام کنند.
وی افزود: به منظور حفظ نظم و امنیت جان مسافران نوروزی، تمامی فعالیت ها در ساحل و دریا نظیر قایق های تفریحی و جت اسکی ها در محل هایی که مشخص شده فعالیت کنند درغیر این صورت تعطیل خواهند شد.
وی اظهارداشت: گشت های مشترک تنظیم بازار برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده فرصت طلبان در دستور کار قرار گیرد.
قاسمی بیان کرد: رینگ جنوبی شهر تا قبل از پایان سال تنها به منظور روان سازی ترافیک بازگشایی و پس از تکمیل در زمان مشخص افتتاح رسمی خواهد شد.
فرماندار دیلم گفت: رنگ آمیزی و خط کشی بلوارها و خیابان ها و زیباسازی شهر توسط شهرداری انجام شود.
شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر با بیش از 34 هزارنفر جمعیت به لحاظ برخورداری از موقعیت و جاذبه های گردشگری، بازارهای تجاری و آب وهوای بهاری همه ساله در تعطیلات نوروز میزبان جمعیت بی شماری مسافر و گردشگر نوروزی از اقصی نقاط کشور می شود.
6043/6164/7215
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.