به گزارش ایرنا، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر گفت:سومین دوسالانه ملی جایزه ادبی بوشهر در بخش‌های داستان، شعر غیر کلاسیک و بخش ویژه است و آیین پایانی این جایزه همزمان با روز خلیج فارس در اردیبهشت‌ماه 98 برگزار می‌شود.
صادق سعیدی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: مهلت ارسال اثر به دبیرخانه این رویداد 20 اسفندماه جاری است که با توجه به مهلت اندک داوری و زمان برگزاری مراسم پایانی (10 اردیبهشت همزمان با روز ملی خلیج فارس) این تاریخ تمدید نمی شود.
وی اضافه کرد: جایزه ادبی بوشهر امسال در بخش داستان شامل داستان منتشرنشده، مجموعه‌ داستان چاپ ‌شده و رمان منتشر نشده و یا منتشر شده، بخش شعر غیرکلاسیک شامل شعر منتشر نشده یا مجموعه شعر منتشرشده و بخش ویژه نیز شامل آثاری که در فضای بومی بندر بوشهر و با موضوع خلیج فارس نوشته و یا سروده شده‌اند.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر یادآور شد: متقاضیان می‌توانند در همه بخش‌های جایزه ادبی بوشهر شرکت کنند.
سعیدی اظهار داشت: با توجه به برگزاری این رویداد در گستره ملی تلاش شده تا در انتخاب هیات داوران همه سلیقه‌ها در نظر گرفته شود.
وی بیان کرد: از این‌رو، بخش داستان جایزه ادبی بوشهر را فرشته احمدی، محمدرضا صفدری، صمد طاهری، محمد کشاورز و حسن محمودی مورد بررسی و داوری قرار می دهند.
سعیدی افزود: داوران بخش شعر را نیز محمد آزرم، شمس آقاجانی، شاپور جورکش، عاطفه چهارمحالیان و عنایت سمعی تشکیل می دهند.
دبیر سومین دوسالانه ملی جایزه ادبی بوشهر افزود: متقاضیان شرکت در این رویداد ادبی می‌توانند تا بیستم اسفندماه آثار خود را به پست الکترونیکی دبیرخانه سومین جایزه ادبی بوشهر به نشانی Bushehrla1392@gmail.com یا به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر به عنوان دبیرخانه سومین دوسالانه ملی جایزه ادبی بوشهر ارسال کنند.
آیین پایانی سومین دوسالانه ملی جایزه ادبی بوشهر دهم اردیبهشت ماه سال جاری همزمان با روز خلیج فارس با حضور نویسندگان و شاعران مطرح کشوری در بوشهر برگزار می‌شود.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.