به گزارش ایرنا، در این مسابقات در بخش تفنگ بادی مردان رده سنی بزرگسالان سید پوریا پورشهید از فارس اول شد و محراب جعفری و جلال حسن پور هر دو از بوشهر به ترتیب مقام های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
همچنین در بخش تفنگ بادی مردان در رده سنی نوجوانان جوانان محمدامین رهسپار و سپهر بنه گزی از بوشهر اول و دوم شدند و علی طالبان بدر از فارس نیز به مقام سوم رسید.
در بخش تپانچه بادی مردان در رده سنی بزرگسالان نیز سعید اسماعیلی، ابراهیم ریشهری و سید احمد بلادی از بوشهر به ترتیب حائز رتبه های اول تا سوم شدند.
در بخش تپانچه بادی مردان رده سنی نوجوانان جوانان محمدعدلی و علی ابراهیمی از فارس در جایگاه اول و دوم ایستادند و محمدرضا احمدی از بوشهر به رتبه سوم دست یافت.
در بخش تفنگ بادی بانوان رده سنی بزرگسالان شیدا دریسی و کیمیا ابراهیمی از فارس رتبه های اول و دوم را کسب کردند و پریسا زبرجدی از بوشهر در جایگاه سوم ایستاد.
دربخش تفنگ بانوان رده سنی نوجوانان وجوانان نیز نیلوفر حمیدی از بوشهر و مریم قاسمی زاده از هرمزگان اول و دوم و پریا زارعی و نیلوفر محسنی ازبوشهر بصورت مشترک سوم شدند.
دربخش تپانچه بادی بانوان رده سنی بزرگسالان مریم عوض پور از کهگیلویه وبویر احمد، سارا پارسایی از فارس و نفیسه کمالی از بوشهر به ترتیب رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
در آیین اختتامیه این مسابقات با اهدای مدال از نفرات برتر تجلیل شد.
مسابقات تیراندازی استان های جنوب کشور با حضور ورزشکاران هفت استان بوشهر، فارس، هرمزگان، یزد، خوزستان، کهگلویه وبویر احمد، چهارمحال و بختیاری در دو رده سنی نوجوانان جوانان و بزرگسالان با حضور 120 ورزشکار زن و مرد به مدت 2 روز در سالن پایگاه دریایی ارتش جمهوری اسلامی در بوشهر برگذار شد.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.