به گزارش ایرنا، عبدالحسن رفیعی پور سه شنبه شب در نشست شورای اداری شهرستان تنگستان افزود: دولت ها می آیند و می روند ولی خدمات ارائه شده به مردم از خدمات نظام جمهوری اسلامی است و در چهل سال گذشته تلاش های قابل توجهی برای خدمات رسانی به مردم صورت گرفته است.
وی اظهار داشت: در حالی وارد دهه پنجم انقلاب می شویم که دشمن برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی هجمه های زیادی را به کار گرفته است اما تاکنون این توطئه ها با هدایت های رهبر معظم انقلاب، همراهی و پشتیبانی مردم به نتیجه نرسیده است.
رفیعی پور ادامه داد: مردم با وجود مسائل و مشکلات اقتصادی و برف و باران شدید در راهپیمایی 22 بهمن حاضر و آن حماسه با شکوه را آفریدند و ثابت کردند مشکلات و کمبود ها در پایبندی آنها به انقلاب ذره ای تاثیر گذار نبوده است.
وی با بیان اینکه خدمات بسیارخوبی درروستاها صورت گرفته است ادامه داد: دردولت تدبیروامید در بیشتر روستاها سالن های ورزشی، زمین های چمن مصنوعی، بوستان های روستایی احداث و عمران روستایی انجام شده است.
فرماندارتنگستان گفت: مدیران شهرستان پیگیراعتبارات شهرستانی حوزه کاری خود باشند این شایسته نیست که اعتبارات برخی از دستگاه های شهرستانی در استان جذب و هزینه می شود و اطلاعی هم ندارند.
وی یادآور شد: این قابل قبول نیست اگر اعتباری در زمینه تجهیز و تعمیر ساختمان اداری گذاشته می شود مختص شهرستان است و اگر مدیری در شهرستان نتوانست اعتبارات خود را جذب کند نسبت به جابه جایی اعتبارات آنها اقدام می شود.
فرماندار تنگستان افزود: در بحث اشتغال روستایی 230میلیارد ریال جذب شده که با بهره برداری از طرح ها اشتغالزایی کمک زیادی در زمینه برطرف کردن بیکاری در شهرستان می شود.
وی تاکید کرد: وضع اشتغال در شهرستان تنگستان مناسب نیست و مدیران شهرستان دغدغه اشتغال جوانان را داشته باشند و کمک کنند طرح های اشتغالزایی بخوبی اجرا شود.
رفیعی پور افزود: تنگستان از جمله شهرستان های مقصد گردشگری است و با وجود 90 کیلومترحوزه ساحل، مجتمع های تجاری در ساحل دلوار، منطقه بسیار زیبا و گردشگری خائیز و منطقه آب درمانی اهرم می توان با فراهم ساختن زیرساخت های مورد نیاز به رونق اشتغال و اقتصادی شهرستان کمک کرد.
فرماندار تنگستان گفت: پیرو تاکیدات قبلی هیچ دستگاهی حق خدمات دهی به ساخت و سازهایی که خارج از محدوده شهر یا روستاها صورت می گیرد از جمله آب، برق و گاز ندارد.
رفیعی پورافزود: در بحث مبارزه با ملخ همه دستگاه های اجرایی و دهیاران موظف به همکاری و همراهی با جهاد کشاورزی هستند.
6047/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.