به گزارش ایرنا، مجید خورشیدی سه شنبه شب در دیدار با فرمانده پایگاه هوایی ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر افزود: نیروهای مسلح ایران اسلامی همواره باعث افتخار ملت و این سرزمین هستند و بازگویی حماسه آفرینی های آنان در دوران دفاع مقدس و پس از آن برای نسل جوان ضروری است.
وی اضافه کرد: نیروهای مسلح ایران اسلامی باعث افتخار هستند و یکی از ویژگی‌های مهم آنان نظم است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: ارتش در سرعت بخشی پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس نقش مهم و اساسی برعهده داشت که بخوبی آن را ایفا کرد.
وی بیان کرد: انقلاب یک فرآیند طولانی مدت است که از 14 خرداد 42 آغاز شد ولی اقدام نیروی هوایی در21بهمن توانست پیروزی انقلاب را سرعت دهد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: هنوز بسیاری از افراد جامعه از حماسه آفرینی و ایثار نیروی ارتش در وقایع کردستان بی خبرند.
خورشیدی افزود: نقش موثر ارتش در وقایع جنگ کمتر گفته شده و بخوبی دیده نشده است وظیفه همه ما است که نقش ارتش را آنگونه که بوده بازگو کنیم تا نسل آینده به نقش ارتش بخوبی پی ببرد.
وی ادامه داد: لباس نیروهای مسلح کشور پرافتخار است و نیروی هوایی ارتش یکی از پرافتخارترین نیروها در کشور به شمار می رود که وظیفه داریم این موضوع را در سطح جامعه مطرح کنیم.
6047/6043

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: باید قدردان تلاش‌ها و خدمات نیروهای نظامی کشور باشیم. باید با برنامه‌های مختلف فرصتی ایجاد شود که مردم با خدمات ارتش آشنا شوند.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.