به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد روز سه شنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان افزود: در این ارتباط فعال کردن جلسات کمیته سرمایه گذاری شهرستان در دستور کار قرار گیرد.
وی اضافه کرد: دستگاه های اجرایی این شهرستان باید از مهمانسراهای خود در تعطیلات بویژه نوروز استفاده بهینه و درآمدزایی کنند.
فرماندار گناوه افزود: باتوجه به اینکه در طول سال بویژه نوروز میهمانان زیادی وارد این شهر گردشگرپذیر می شوند که بخشی از آنان از ادارات اقصی نقاط کشور هستند باید دستگاه ها از این فرصت استفاده و هزینه هایی را که متحمل می شوند، جبران و تامین کنند.
وی گفت: مسئولان دستگاه های اجرایی از هم اینک نسبت به برنامه ریزی مدون کاری برای سال آیندهاقدام و در اولویت قرار دهند.
پاک نژاد بیان کرد: ادارات و نهادها با برنامه ریزی مناسب آمادگی کامل برای بهره برداری و اجرای طرح های هفته دولت سال آینده داشته باشند.
وی بر پاسخگویی مسئولان به مطالبه ها و خواسته های مردم تاکید کرد و گفت: از فضاهای مجازی که همیشه همراه و مسایل و مشکلات را مطرح می کنند انتظار داریم، نظرات و راهکارهای کارشناسی شده را ارایه کنند تا به گوش مسئولان رسانیده شود.
فرماندارگناوه اظهارداشت: دستگاه های اجرایی شناسایی مسایل و مشکلاتی را که موجب نارضایتی و گله مندی مردم می شود در دستور کار خود قرار دهند تا برای برطرف کردن آنها برنامه ریزی شود.
وی با تقدیر از حضور مردم این شهرستان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن گفت: حضور پرشور و گسترده مردم در 22 بهمن باعث خوشحالی دوستداران انقلاب و ناامیدی دشمنان شد.
پاک نژاد افزود: به مناسبت چهل سالگی انقلاب 50 طرح با اعتبار یکهزارو 800 میلیارد ریال در دهه فرخنده فجر امسال در این شهرستان افتتاح و اجرایی شد.
امام جمعه گناوه با تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) گفت: مادران شهدای انقلاب همان نقشی را که ام البنین (س) ایفا کرد در تاریخ انقلاب به منصه ظهور گذاشتند.
حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی با محکوم کردن حادثه تروریسی در سیستان و بلوچستان افزود: دشمنان با این اقدام ددمنشانه قصد داشتند نقش برجسته مردم را در راهیپمایی 22بهمن کمرنگ جلوه دهند اما در آیین تشییع شهدای این حادثه در اصفهان حضور مردم بی بدیل و بی نظیر بود.
وی اظهارداشت: ملت نستوه و همیشه در صحنه ایران به کوری چشم دشمنان که نمی خواستند جشن 40سالگی انقلاب برگزار شود با تمامی مشکلات و گرفتاری ها، حضوری پرشور و شعور یافتند و نقشه های آنان را برملا و خنثی کردند.
امام جمعه گناوه بیان کرد: مسایل و مشکلاتی که گریبانگیر کشور شده به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب قابل حل بوده که نیازمند مولفه و آیتم های ازجمله صبر، اتحاد و جدیت مسئولان است.
وی گفت: مسئول نظام اسلامی باید همگام و درکنار مردم باشد و اگر نمی تواند گره گشایی کند در میان آنان حضور و مطالبه هایشان را بشنود.
رکنی حسینی از مردم این شهر خواست تا در زمینه بهبود و ارتقای مبلمان شهری با شهرداری همکاری کنند.
امام جمعه گناوه از عموم مردم این شهرستان خواست در یادواره سرداران شهید و شهدای این شهرستان که دوم اسفند ماه امسال در مصلای جمعه این شهر برگزار می شود، حضوری پررنگ داشته باشند.
رئیس اداره اطلاعات گناوه گفت: دستگاه های اجرایی این شهرستان بویژه رده حراست ارتباط و تعامل هرچه بیشتر با این اداره داشته باشند.
حامدی افزود: اداره اطلاعات انتقال دهنده و صدای انعکاس مسایل و مشکلات ادارات است که باید از این فرصت استفاده تا با همکاری و تعامل برای حل آنها تلاش شود.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6043/6164
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.