به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر افزود:
در همین راستا اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اولویت بندی مدارس تخریبی را در دستور کار خود قرار دهد تا بتوان در بودجه سال آینده اعتباری به این منظور اختصاص داد.
وی بر ضرورت همکاری خیران مدرسه ساز و همه دستگاه های اجرایی برای باسازی و نوسازی کلاس های درس تخریبی استان تاکید کرد.
گراوند اضافه کرد: کمک به آموزش و پرورش کمک به تمام خانواده ها و مردم است و حمایت همه جانبه دستگاه های اجرای از این نهاد ضروری است.
وی یادآور شد: در همین راستا براساس قانون شهرداری های مناطق مختلف استان باید به تکلیف قانونی خود در مقابل آموزش و پرورش اقدام کنند.
استاندار بوشهر با اشاره به آمادگی آموزش و پرورش برای میزبانی مسافران نوروزی گفت: استان ظرفیت بالایی در عرصه گردشگری دارد و نباید سایر ظرفیت ها، ما را از وجود ظرفیت مطلوب گردشگری غافل کند.
گراوند اظهار داشت: همه باید آماده و مهیای میزبانی از مسافران نوروزی باشیم ضمن اینکه همکاری با آموزش و پرورش برای اسکان مسافران نوروزی ضروری است.
وی تصریح کرد: برای رفع مسائل و مشکلات مربوط به اسکان مسافران نوروزی و به ویژه تامین آب مورد نیاز مسافران، اداره آب و فاضلاب استان و شهرداری ها همکاری لازم را با آموزش و پرورش داشته باشند.
گراوند گفت: برای مدیریت مدرسه احداثی سازمان انرژی اتمی در بوشهر، باید طبق توافق صورت گرفته عمل شود و به هیچ عنوان نباید خارج از توافق صورت گرفته اقدامی صورت گیرد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: شهرداری های مناطق مختلف استان در بخش هزینه بند 3 ماده 13 انون شوراهای آموزش و پرورش در سال جاری تاکنون 10 میلیارد و 566 میلیون و 446 هزار ریال پرداخت کردند.
ناصر کرمی افزود: تاکنون شهرداری های خارگ، بوشکان، سیراف، آبدان و چاه مبارک سهم خود را از بند 3 ماده 13 قانون شوراهای آموزش و پرورش را پرداخت نکردند.
وی در خصوص مدرسه های تخریبی استان بوشهر گفت: کلاس های درس در برخی از مدارس تخریبی استان برپاست و بازسازی و نوسازی این مدرسه ها نیازمند کاری جهادی است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: برای اسکان مسافران در نوروز 98، 22 پایگاه، 393 مدرسه، 2 هزار و 966 کلاس درس در نظر گرفته شده و 539 همکار فرهنگی هم با ستاد اسکان همکاری دارند.
کرمی با اشاره به افزایش 15 درصدی تعرفه کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی گفت: هرسال شهرهای بوشهر، گناوه و دیلم میزبان بیشترین مسافران نوروزی هستند اما تعداد کلاسها در این شهرها جوابگوی نیاز نیست و برپایی چادر در مدرسه ها به نوبه خود مشکلاتی را به دنبال دارد.
وی بیان کرد: به منظور اسکان مسافران نوروزی و ارائه خدمات مطلوب به مهمانان، همکاری همه دستگاه های اجرایی ضروری است.
6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.