به گزارش ایرنا، حجت الاسلام یوسف جمالی روز دوشنبه در آئین گرامیداشت مدافعان امنیت و شهدای پاسدار در مسجد توحید بوشهر افزود: دشمن با توطئه های مختلف تلاش کرد مردم ایران جشن چهل سالگی را برگزار نکنند اما حضور پرشور این ملت در 22 بهمن همه نقشه های آنان را خنثی کرد.
وی اظهار داشت: ترور 27 نفر از بهترین مدافعان این آب و خاک بیانگر خوی ددمنشانه و اوج عصبانیت استکبار جهانی از انقلاب اسلامی است.
جمالی اضافه کرد: ملت ایران در بخش های مختلف همواره حافظ انقلاب، آرمان های امام راحل و شهیدان هستند ودر مقابل دسیسه ها و سنگ اندازی دشمن ذره ای عقب نشینی نمی کنند.
وی یادآور شد: ملت ایران عاشق و دلباخته ولایت هستند و در طول چهل سال گذشته در عرصه های مختلف تا پای جان پشتیبان ولایت بوده و ذره ای از اعتقادات خود عقب نشینی نمی کنند.
جمالی ادامه داد: در مقابل کسانی که مظلومانه در راه ولایت و وطن به شهادت رسیدند عده ای نیز از روی نفاق ادعا می کنند که باید زنجیره انتقام را قطع کنند.
وی تاکید کرد: این جنگ قبیله ای نیست بلکه جنگ بر سر اعتقادات است که ملت ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی درهیچ شرایطی از اعتقادات خود منصرف نمی شوند.
امام جمعه موقت بوشهر گفت: هرچند دشمن توان دیدن عزت و اقتدار انقلاب اسلامی را ندارد ولی ملت ایران تا پای جان برای سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایستاده اند.
24 بهمن در حمله ای تروریستی به اتوبوس نیروهای سپاه در سیستان و بلوچستان تعدادی از پاسداران مرزی به شهادت رسیدند.
6047/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.