به گزارش ایرنا، حسین امیری روز دوشنبه در جلسه مشترک کارگروه های اشتغال وسرمایه گذاری، اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید این شهرستان افزود: اصلاح فرهنگ کار، مهارت آموزی، توانمندسازی و اهلیت سنجی در پرداخت تسهیلات اشتغال به عنوان یک ضرورت باعث می شود از انحراف در اجرای طرح های اشتغالزایی جلوگیری شود.
وی اظهارداشت: حمایت و پشتیبانی از طرح های اشتغالزایی و ملزم شدن متقاضیان به اجرای آنها برای اعضای کارگروه اشتغال حایز اهمیت است و بصورت مستمر آنها بازدید و نظارت می شوند.
معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری گناوه گفت: دستاورد تسهیلات پرداختی به متقاضیان باید تنها منجر به اشتغالزایی شود و طرح هایی که با وجود اخذ وام منجر به ایجاد اشتغال نشده توسط کمیته فنی و بانک ها بررسی و در صورت استنکاف متقاضی از اجرای آن، طبق مقررات بازگردانده شود.
وی بیان کرد: نتیجه نظارت و اقدام های کارگروه در الزام متقاضیان به اجرای طرح برای تغییر باور عمومی نسبت به اخذ وام اشتغال و مصرف آن در محل دیگری و ناتوانی متولیان اشتغال در پیشگیری و جلوگیری از چنین روندی گزارش و اطلاع رسانی شود.
در این نشست مصوبه های قبلی کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری، اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید بررسی و گزارشی از بازدید طرح های پشتیبانی اشتغال روستایی ارایه شد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6043/6164
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.