به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز یکشنبه در نشست کارگروه اجتماعی و فرهنگی با تسلیت شهادت جمعی از سبزپوشان حافظ مرزهای امنیتی کشور و با تقدیر از مردم بخاطر حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن استان بوشهر افزود: در زمینه سبک زندگی و همچنین گسترش زمینه‌های تحرک شهروندان باید دستگاه‌های ذیربط به وظایف خود به‌ درستی عمل کنند.
وی تصریح کرد: برگزاری برنامه‌های ورزشی همگانی و تشویق مردم برای شرکت در این برنامه‌ها امری ضروری و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
استاندار بوشهر گفت: در این زمینه برگزاری پیاده‌روی‌های خانوادگی در شهرها و روستاها مورد تاکید است و باید زمینه تشویق خانواده‌ها فراهم شود تا با انگیزه بیشتری در این برنامه ها شرکت کنند.
وی ادامه داد: آموزش و پرورش نیز وظیفه سنگینی بر عهده دارد تا دانش‌آموزان را از سنین کودکی به سمت تحرک و ورزش سوق داده شوند.
استاندار بوشهر با اشاره به احداث جاده سلامت در شهرهای استان بوشهر گفت: احداث جاده سلامت در شهرهای ساحلی در کنار ساحل باشد و با حمایت حوزه عمرانی استانداری این مهم در کمترین زمان ممکن انجام شود.
گراوند اظهارداشت: امکانات ورزشی نیز باید عادلانه در اختیار بانوان ورزشکار قرار گیرد و اداره ورزش و جوانان به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که بانوان نیز همانند آقایان و عادلانه از امکانات بهره ببرند.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.