به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید ابوالحسن حسینی بوشهری شنبه شب در مراسم بزرگداشت شهدای جنایت تروریستی سیستان و بلوچستان در مصلای جمعه این شهر افزود: دشمنان با توطئه ها و دسیسه های مختلف سعی دارند بین مردم تفرقه و دودستگی و فاصله با نظام ایجاد کنند اما تاکنون نتوانسته اند به آرزوهای شوم خود دست یابند و هیچگاه ره به جایی نخواهندبرد.
وی با محکوم کردن جنایت ددمنشانه حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان گفت: استکبار و دشمنان نظام مقدس اسلامی همیشه وجود داشته و همه تلاش و سعی خود را برای برهم زدن آرامش و امنیت جامعه به کار برده‌اند.
امام جمعه دیلم وحدت و انسجام و همدلی مردم و مسئولان را رمز بقای نظام و انقلاب دانست و افزود: اتحاد شیعه وسنی می تواند امنیت را در مرزها بهتر و باعث ناامیدی دشمنان و جنایتکاران شود.
عوامل گروهک تروریستی به اصطلاح جیش العدل وابسته گروه القاعده چهارشنبه شب گذشته در یک اقدام کور تروریستی یک دستگاه اتوبوس حامل نیروهای مرزبان نیروی زمینی سپاه پاسداران از لشکر امام حسین(ع) اصفهان را منفجر کردند.
در این حادثه تروریستی که بوسیله یک دستگاه وانت مملو از مواد منجره در جاده خاش- زاهدان محدوده روستای چانعلی رخ داد 27 نفر از نیروهای جان بر کف سپاه، شهید و 13 نفر دیگر زخمی شدند.
شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر قراردارد.
6043/6164
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.