به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد روز شنبه درجلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر این شهرستان افزود: همه ساله درنوروز اعتبار زیادی توسط ادارات، کمیته ها و مدیریت شهری برای هموطنان هزینه می شود اما از این فرصت استفاده و بهره مناسب و درخورتوجهی که جنبه درآمدزایی داشته باشد، صورت نمی گیرد.
وی با بیان اینکه شهرستان ظرفیت و قابلیت های زیادی در تعطیلات نوروز برای درآمدزایی دارد، گفت: اجرای مسابقات و برنامه های فرهنگی، راه اندازی تورهای گردشگری دردریا، هتل های دریایی، روستاهای ساحلی و مناطق و طبیعت بکر و سرسبز باهدف درآمدزایی در دستور کار قرار گیرد.
فرماندار گناوه اظهارداشت: راه اندازی جشنواره های نان محلی در کنار نمایشگاه در ساحل این بندر به اقتصاد خانوارهای این شهرستان از جمله روستانشینان کمک خوبی خواهد کرد.
وی ادامه داد: ساماندهی موتورهای چهارچرخ در تعطیلات نوروز ضرورت دارد و نگاهمان این است مکانی در محل تل چیتی پس از بررسی های لازم درنظر گرفته شود و اگر نتیجه ای حاصل نشد در نقطه ای مناسب از ساحل اختصاص یابد.
رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان گناوه افزود: فعالیت ها و خدمات دهی ستاد سفر شهرستان تنها نباید به گردشگران معطوف شود بلکه برای مردم گناوه نیز نه تنها در نوروز بلکه درطول سال برنامه ریزی شود.
پاک نژاد از فعالان اجتماعی خواستار همکاری در اجرای خدمات دهی هرچه بیشتر ستاد به هموطنان شد و گفت: در مدیریت ساحل مکانی برای ادارات و کمیته های 12 گانه ستاد و خبرنگاران و فعالان اجتماعی در نظر گرفته شود.
وی بیان کرد: برپایی نمازخانه درساحل و استقرار روحانی در این منطقه برای اقامه نماز و پاسخ به سئوالات دینی و مشاوره ای و اجرای برنامه های بانشاط مورد توجه جدی قرار گیرد.
پاک نژاد بابیان اینکه شهرداری برای رفاه مسافران و گردشگران از جمله افزایش سرویس های بهداشتی را دردستور کار قرار داده است، افزود: دایرشدن 560 سرویس چشمه بهداشتی حرکتی مهم است که درسایر شهرهای بزرگ چنین کاری صورت نمی گیرد و نباید نادیده گرفته شود.
فرماندار گناوه از رسانه ها و فضاهای مجازی شهرستان خواست تا درزمینه چنین حرکت هایی همگام باشند و حمایت و اطلاع رسانی کنند.
شهرستان ساحلی گناوه در شمال استان بوشهر از نقاط گردشگرپذیر جنوب کشور است.
6043/6164
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.