به گزارش ایرنا، مهدی تارتار جمعه شب در نشست خبری پیش از بازی تیمش با نساجی مازندران در جمع خبرنگاران افزود: در هفته های گذشته رقبیبان ما در جدول رده‌ بندی نتایج خوبی گرفته و از ما جلو زدند به همین خاطر برابر نساجی محکوم به پیروزی هستیم.
وی بیان کرد: نساجی تیم سازمان‌یافته ای است و نکونام و جلالی برای این تیم زحمات زیادی کشیده‌اند
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم افزود: این تیم از نظر ساختار دفاعی شرایط خوبی دارد از همین رو برابر آنها کار سختی در پیش داریم.
وی ادامه داد: با این حال 3 امتیاز مسابقه با نساجی از نان شب برای ما واجب‌تر است و بچه‌ها واقف هستند که اهمیت بازی چقدر است.
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم اظهارداشت: در 2 بازی گذشته مقابل فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان زمین بازی کیفیت لازم را نداشت و امیدوارم شرایط زمین برای ارائه یک بازی خوب مساعد باشد.
وی در ارتباط با مشکل مالی تیم فوتبال پارس جنوبی جم نیز گفت: مشکلات مالی بطور قطع روی روند تیم ما تاثیرگذار است با این وجود بازیکنان ما با قدرت کار می‌کنند.
تارتار یادآورشد: بازیکنان پارس جنوبی جم با وجود دریافتی‌های نه چندان خوب و مشکلات مالی فراوان چشم‌ خود را جلوی توپ می‌گذارند و این به خاطر عرق آنها نسبت به مردم شهرستان جم است.
وی ادامه داد: به همین خاطر به بازیکنان نیز گفتم تا روزی که این جا هستیم با تمام توان تلاش کنند تا نتایج هم بر وفق مراد مردم و در پایان فصل مردم جم به خود افتخار کنند.
وی افزود: همه باید به مردم شریف جم احترام بگذارند و به صراحت می‌گویم جم یکی از بهترین شهرهایی است که در دوران مربیگری‌ام در آن کار کردم.
تارتار اظهار داشت: من عاشق این مردم هستم و با تمام وجود و بدون چشمداشتی همراه با بازیکنان تلاش می‌کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.
وی عنوان کرد: از این به بعد هم دیگر اعتراضی تا پایان فصل به مشکلات مالی نمی‌کنیم و امیدوارم مسئولان به فکر این تیم باشند.
تیم فوتبال پارس جنوبی جم روز شنبه از سری مسابقه های لیگ برتر ساعت 15:30 در جم میزبان نساجی مازندران است.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.