به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد روز پنجشنبه در جلسه کمیته گردشگری دریایی تسهیلات خدمات سفر این شهرستان افزود: با راه اندازی هتل های دریایی می توان نسبت به اسکان و پخت غذاهایی دریایی مسافران در شناورهایی که مناسب است اقدام کرد.
وی اضافه کرد: برای راه اندازی هتل های دریایی باید دستگاه های اجرایی و تعاونی ها تعامل و همکاری لازم داشته باشند و مسایل ایمنی و نظارتی نیز مدنظر قرار گیرد.
پاک نژاد افزود: ساحل و دریا یکی از ظرفیت های بکر و گردشگرپذیر این منطقه درطول سال بویژه نوروز است که با ورود میهمانان باید درآمدزایی و اشتغال ایجاد شود.
وی اظهارداشت: شهرستان 103 هزارنفری گناوه که در تعطیلات نوروز پذیرای بیش از 2 میلیون مسافر و گردشگر می شود نباید مشکل بیکاری داشته باشد.
فرماندارگناوه گفت: باتوجه به اینکه همه ساله در نوروز خدمات زیادی توسط مدیریت شهری و دستگاه های مرتبط به هموطنان ارایه می شود باید تلاش شود از این طریق درآمد کسب کرد.
وی بیان کرد: درتعطیلات نوروز سال آینده باید درآمدزایی و ایجاد شغل برای مردم این منطقه دراولویت و از اهداف اصلی است.
وی افزود: کمیته گردشگری دریایی یکی از نیازهای اصلی این شهرستان بود که به مجموعه کمیته های ستاد خدمات سفر اضافه شده و با 3 فعالیت توانسته بسیاری از مسایل و مشکلات را دراین حوزه کمتر کند.
پاک نژاد گفت: برنامه ریزی کمیته گردشگری و گشت های دریایی باید هدفمند و ایده های جدید برای استفاده بهینه از این ظرفیت ارایه شود.
وی اظهارداشت: دراین ارتباط باید تورهای مسافرتی راه اندازی و مسافران و گردشگران را از ساحل گناوه که درتعطیلات نوروز با انبوه گردشگر مواجه می شود به روستاهای ساحلی مال قاید، مال خلیفه، قلعه حیدر و بندرریگ و جزایر جنوبی و شمالی با شناورهای تفریحی و به روستاهای دیگر که امسال با بارندگی های مطلوب طبیعتی بکر و سرسبز دارند، جابه جا کرد.
فرماندار گناوه گفت: ساماندهی جت اسکی ها، قایق های تفریحی و موتورهای چهارچرخ در دستور کار قرار گیرد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر از نقاط گردشگرپذیر جنوب کشور است.
6043/6164
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.