سرپرست کاروان فجر فاطمی به خبرنگار ایرنا گفت: این کاروان با حضور دراستان بوشهر برنامه های ویژه ای به مناسبت گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در چندین شهر این استان با رویکرد برنامه های فرهنگی و ایجاد نشاط اجتماعی متناسب با این ایام اجرا کرده است.
حجت الاسلام علی احدی افزود: آشنایی مردم با دستاوردهای 40 ساله انقلاب، ترویج فرهنگ فاطمی، مبارزه با آسیب های اجتماعی و تحکیم بنیان خانواده از اهداف راه اندازی این کاروان است.
وی اظهارداشت: این کاروان برنامه های فرهنگی با نشاط را در سراسر کشور در اولویت قرار داده اما با توجه به ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) رویکرد این برنامه تلفیقی از فجر و فاطمیه است.
وی گفت: این کاروان با کامیونی با امکانات مجهز در محیط باز برنامه های مختلفی شامل سرود، مسابقه، پخش فیلم کوتاه انقلابی، سخنرانی کوتاه و برنامه های نمایشی عروسکی ویژه کودکان اجرا می کند.
سرپرست کاروان فجر فاطمی افزود: موسسه گروه تبلیغی مصباح الهدی متولی اجرای برنامه های این کاروان است و گروه بین المللی سرود اسرا که 29 برنامه در خارج از کشور اجرا کرده و یکی از سرودهای آن به نام ارغوان که مورد تقدیر رهبر معظم انقلاب قرار گرفته حضور دارد.
وی یادآورشد: این کاروان تا پایان دهه فجر در شهرهای استان بوشهر و تهران برنامه های فرهنگی متناسب با ایام الله دهه فجر اجرا می کند و تاکنون حدود 30 کمک هزینه مشهد به شرکت کنندگان در برنامه با قرعه کشی اهدا کرده است.
در پایان این برنامه قرعه کشی بین شرکت کنندگان برگزار و به 5 نفر جایزه کمک هزینه سفر مشهد مقدس اهدا شد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6043/6164
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.