به گزارش ایرنا، مجید خورشیدی چهارشنبه شب در آئین اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در بوشهر افزود: با وجود اینکه دشمن قول داده بود که امسال ملت ایران جشن چهل سالگی انقلاب خود را برگزار نمی کنند ولی این آئین ها به کوری چشم آنان با شکوه هرچه تمام برگزار شد.
وی بیان کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی در سراسر کشور قابل مقایسه با گذشته نیست و این نمایشگاه ها فرصتی برای ارائه بخشی از این دستاوردهاست.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری بوشهر افزود: حضور مردم در صحنه های مختلف و پشتیبانی آنان از انقلاب اسلامی وظیفه خدمت رسانی مسئولان به آنان را دوچندان تر می کند.
خورشیدی گفت: روابط عمومی‌ ها پل دو سویه برای اطلاع جامعه از کارکرد دستگاه های دولتی و همچنین اعلام نیازهای جامعه به دستگاههای اجرایی هستند.
وی تصریح کرد: نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان بوشهر به منظور نشان دادن بخشی از خدمات نظام به مردم ولایی و انقلابی استان بوشهر برپا شد که نقش دستگاه های اجرایی به خصوص روابط عمومی دستگاه ها قابل کتمان نیست.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری بوشهرگفت: ایجاد 54 غرفه در کنار برگزاری جشن های شبانه سبب نشاط در بین مردم و اطلاع از عملکرد چهل ساله نظام را به دنبال داشت.
مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهرنیز گفت: خدمات قابل توجهی در طول چهل سال گذشته در جامعه ارائه شده که باید به اطلاع مردم برسد.
اسماعیل کاظمی افزود: از آنجا که انقلاب اسلامی در دوران تکامل قرار دارد، اطلاع رسانی دستاوردهای آن به مردم و به خصوص قشر جوان ضروری است.
وی تصریح کرد: با شکل گیری ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ابتدای سال جاری، ایجاد نمایشگاه‌های دستاوردهای انقلاب در سطح استان و به خصوص مرکز استان در دستور کار قرار گرفت.
کاظمی یادآورشد: در این راستا و با مشارکت دستگاه های اجرایی و با ورود بخش خصوصی این نمایشگاه در شهر بوشهر ایجاد و دستاوردهای انقلاب اسلامی در قالب فیلم، تیزر، مونشن گرافی و تجهیزات سخت افزاری به مدت پنج شب برپاشد.
وی ادامه داد: در کنار این نمایشگاه، جشن‌های شبانه با حضور هنرمندان بوشهری برگزار و از استقبال خوبی برخوردار شد.
مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر بیان کرد: امسال شاهد اطلاع رسانی وسیع در عرصه خبر، گزارش و یاداشت های خبری از این نمایشگاه بودیم که نشان از توجه عرصه رسانه به اطلاع رسانی از خدمات نظام در قالب این نمایشگاه بوده است.
نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی 12 بهمن همزمان باآغاز دهه مبارک فجر در مدرسه سعادت برپا شد.
6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.