به گزارش ایرنا، حمید زارعی روز یکشنبه در این آیین افزود: برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری در روستاها نوعی خدمت به جامعه است و باید برای افزایش آن تلاش بیشتری کرد.
وی یادآورشد: انقلاب اسلامی در عمر چهل ساله خود تهدیدها و فرصت های زیادی پیش روی خود دیده است و یکی از بهترین راهکار جهت خنثی ‏سازی تهدیدات، استفاده مناسب از فرصت‏هاست.
زارعی اضافه کرد: یکی از بهترین فرصت‏ها جهت زنده نگه داشتن و انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی، بزرگداشت ایام الله دهه فجر با برنامه های شاد و فرهنگی است.
وی ادامه داد: دهه فجر، سرآغاز طلوع اسلام، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است.
بخشدار شنبه و طسوج نیز گفت: ملت شریف و همیشه در صحنه ایران اسلامی طی چهل سال گذشته با اتحاد و همدلی دست در دست هم و لبیک به ندای رهبر انقلاب اسلامی در مقابل توطئه‌های مختلفی که دشمنان طی این سال‌ها علیه ما چیده اند ایستادگی و مقاومت کردند .
رضا مقاتلی اضافه کرد: سه عنصر اصلی رهبری ،اقتدار بنیانگذار انقلاب اسلامی و دین مداری مردم در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشت و اکنون دشمن به دنبال ضربه زدن به این سه رکن است که موفق نخواهند شد.
وی تصریح کرد: اجرای طرح کاروان نشاط و امید ویژه روستاهای استان بوشهر به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به منظور ایجاد روحیه سالم و نشاط اجتماعی در بین کودکان، نوجوانان و همچنین خانواده‌هاست.
اجرای نمایش طنز توسط گروه نمایش تیک تاک، موسیقی محلی گروه بیرمی، نمایش عروسکی گروه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خورموج، نقالی سیده نگار بهرسی و قصه گویی گلستانه و اجرای مسابقه و اهدای جوایز از برنامه های این جشن بود.
7206/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.