به گزارش ایرنا، فرماندارگناوه دراین آیین گفت: دولت تدبیر و امید نگاه خاصی به مقوله سلامت بویژه در این شهرستان داشته و با اجرای تحول نظام سلامت رضایتمندی مردم در حوزه درمان دوچندان شده است.
سیدعلی پاک نژاد افزود: بیمارستان امیرالمومنین (ع) این شهرستان با مدیریت جدید شاهد تحولات و تغییرات عمده ای در فضاهای فیزیکی و درمانی و تجهیزاتی شده است.
وی گفت: در ایام الله دهه فجر در حوزه درمان 6 خانه بهداشت به نمایندگی از 16 خانه بهداشت استان بوشهر در این شهرستان باحضور استاندار افتتاح می شود.
فرماندار گناوه اظهارداشت: راه اندازی وی آی پی بیمارستان ضرورت دارد و آماده همکاری هستیم.
امام جمعه گناوه گفت: به برکت نظام و انقلاب خدمات و دستاوردهای چشمگیری نصیب کشور بویژه در حوزه درمانی و بهداشتی شده است.
حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: یکی از مطالبه ها و نیازهای جدی مردم این شهرستان بهره مندشدن از دستگاه ام آر آی است که امیدواریم هرچه زودتر تحقق و عملیات اجرایی آن آغاز شود.
رئیس بیمارستان امیرالمومنین(ع) گناوه گفت: بخش جدید آی سی یو با 500 مترمربع زیربنا و اعتبار 36 میلیاردریال به میمنت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به بهره برداری می سد.
شهرام جلالپور افزود: این واحد دارای هفت تخت با تجهیزات لازم و استاندارها در آن رعایت شده که در خدمت رسانی هرچه بهتر به بیماران نقش بسزایی دارد.
وی گفت: راه اندازی بخش وی آی پی بیمارستان در دستور کار قرار گرفت.
رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه افزود: مردم این شهرستان لایق بهترین ها بویژه در حوزه درمان هستند و باید تلاش کنیم که نیازهای این حوزه با همکاری مسئولان برطرف شود.
شهرستان گناوه دارای دو بیمارستان در شمال استان بوشهر قراردارد.
6043/6164
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.