به گزارش ایرنا، عباس جشمیدی روز یکشنبه در نشست بررسی مشکلات محله های جنوبی شهرستان بوشهر (محله هلیله) افزود: تحقق این مطالبه دیرینه مردمی بوده است که در دولت های یازدهم و دوازدهم 97 درصد موانع و مشکلات موجود در بخش ساخت و ساز در این روستاها برطرف و تلاش می شود مابقی مشکلات نیز حل شود.
وی یادآورشد: مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر نقشه های دشمن را نقش برآب می کنند و پاسخ کوبنده ای به توطئه ها و یاوه گویی های آنان خواهند داد.
فرماندار بوشهر اظهارداشت:در شرایطی که دشمن با تبلیغات رسانه ای اعلام کرده بود امسال ملت ایران جشن 40 سالگی انقلاب خود را برگزار نمی کنند اما می بینیم که ملت در کنار خدمتگزاران خود با امید به آینده دهه فجر را باشکوه تر از گذشته برگزار می کنند.
وی گفت: امروز دشمن دست از کار برنداشته و برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی به دنبال فرصت است و باید مردم و مسئولان مراقب باشند تا دشمن با سو استفاده از برخی مطالبات مردم موج سواری نکند.
جمشیدی اضافه کرد: تفاوت دیدگاه در هرجامعه ای وجود دارد اما امروز دشمن با استفاده از ترفند نفاق و تفرقه به دنبال ایجاد مشکل است که همگان باید نسبت به این دسیسه دشمن برحذر باشند.
وی ادامه داد:انقلاب اسلامی برای جامعه و ملت دستاوردهای زیادی به دنبال داشته و خدمات قابل توجهی نیز ارائه شده اما ما منکر وجود برخی کاستی ها و مشکلات نیستیم و تلاش می شود با پشتیبانی مردم این مشکلات برطرف شود.
جشمیدی گفت:در مقابل سنگ اندازی های مختلف دشمن آنچه امروز به آن نیاز اتحاد، انسجام و همدلی است.
وی درخصوص آبرسانی اظهارداشت: هر چند برای برطرف کردن مشکلات مربوط به آبرسانی طرح احداث آبشیرین هزار مترمکعبی به مناقصه رفته ولی با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از آب مصرفی شهرستان از خارج از استان تامین می شود درست مصرف کردن آب از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
جمشیدی با استقبال از نقد سازنده گفت: امروز زمان قهر کردن از هم دیگر نیست بلکه باید با اتحاد و همدلی در مسیر خدمت به مردم باید گام برداشت.
6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.