به گزارش ایرنا، فرماندارگناوه در این آیین گفت: به برکت نظام و انقلاب شکوهمند اسلامی بویژه دولت تدبیر و امید خدمات زیادی در این شهرستان و روستاهای آن ارایه شده است.
سیدعلی پاک نژاد افزود: این شهرستان در زمینه جذب تسهیلات اشتغالزایی موفق عمل کرده و توانست بیشترین سهم را در بین شهرستان های استان بوشهر جذب کند.
وی اظهارداشت: از محل اعتبارات اشتغالزایی روستایی چندین طرح در روستاهای شهرستان گناوه آماده افتتاح و برخی نیز دردست اجراست.
پاک نژاد گفت: توسعه کشت گلخانه ای، احداث جاده های دسترسی بین مزارع و برقدار کردن چاه ها در روستاهای این شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.
فرماندار گناوه از تلاش و همکاری اعضای کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری و بانک های عامل در اجرای طرح های اشتغالزایی تقدیر کرد.
مدیر جهادکشاورزی گناوه گفت: به میمنت بزرگداشت چهلمین سالروزی پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی چهار طرح کشاورزی با اعتبار 23 میلیارد و 900 میلیون ریال در این شهرستان که از محل تسهیلات اشتغالزایی روستایی، کمک های بلاعوض دولت و تملک دارایی تامین شده به بهره برداری می رسد.
امان الله حیدری افزود: جاده دسترسی بین مزارع به طول2 هزار و 120 متر و آبیاری تحت فشار به میزان 12 هکتار در روستای چهاربرج، پرورش گاو شیری صنعتی روستای مال محمود و پرواربندی گوساله صنعتی در مال قاید از طرح های افتتاحی دومین روز از گرامیداشت دهه فجر این شهرستان است.
محمدحسین داریونی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گناوه گفت: کارگاه تولیدی پوشاک توسط بخش خصوصی با اعتبار پنج میلیارد ریال از محل تسهیلات اشتغالزایی روستایی افتتاح که زمینه اشتغال هفت نفر بصورت مستقیم و هفت نفر غیرمستقیم فراهم کرده است.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6043/6164
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.