علی ابراهیمی روز شنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: با این حجم عملیات اکنون 70 درصد کوچه های شهر دیر آسفالت شده که بیشتر این کارهادر سه سال اخیر انجام گرفته است.
وی گفت: بعد از انقلاب پنج قطعه زمین برای احداث مراکز فرهنگی و هنری اهدا شد و تملک املاک در مسیر اجرایی طرح های عمرانی، تجهیز و نوسازی ماشین آلات راه سازی و عمرانی، خرید سه دستگاه لودر، یک دستگاه گریدر، یک مینی و 10 دستگاه تانکر آبرسانی، کامیون و ماشین زباله و ده ها پروژه عمران شهری انجام گرفته است.
شهردار دیر ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون 20 هزار مترمربع با اعتبار 10 میلیارد ریال از محل داخلی شهرداری پیاده روهای شهر موزائیک شده است.
وی بیان کرد: در دهه مبارک فجر امسال بهره برداری از خیابان شهید مدنی، خانه فرهنگ، چمن مصنوعی کوی جانبازان، بلوار ورودی غربی، فرش پیاده رو بلوار غربی، پیاده رو سازی ساحل، زیرسازی آسفالت کوچه ها و عملیات اجرایی فاز 2 بلوار خلیج فارس آغاز می شود که برای این طرح ها در مجموع 55 میلیارد ریال هزینه شده است.
ابراهیمی ادامه داد: بودجه امسال شهرداری دیر 140 میلیارد ریال است که صرف هزینه های عمرانی، اداری، جاری، ماشین آلات و مبلمان شهری می شود که درآمد شهرداری برای این هزینه کافی نیست و با واریزی ارزش افزوده به حساب شهرداری توانسته هزینه های خود را جبران کنیم.
وی بیان کرد: خرید مبلمان شهری، تملک پارک جنگلی از منابع طبیعی، راه اندازی هتل چهارستاره، تملک ساختمان گمرک قدیم، ساماندهی بازار روز، ساماندهی بلوار امام خمینی و شهید خالدی و راه اندازی پارک عمومی شهرداری در دست اجراست.
6043/7207
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.