به گزارش ایرنا، کریم خلیفه لیراوی روز شنبه در جلسه شورای ادارای این بخش افزود: مردم ایران از ولی نعمتان انقلاب هستند و امیدوارکردن آنان باید برای اهداف والا و مقدس نظام باشد تا انقلاب به قله های بالاتری در جهان دست یابد.
وی اظهاداشت: در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی خدمات بی نظیر و گسترده ای در سطح روستاها و شهرهای کشور از جمله این بخش صورت گرفته که به هیچ وجه قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست.
خلیفه لیراوی گفت: دردوران باشکوه انقلاب تغییرات و تحولات چشمگیری در توسعه و عمران و آبادانی روستاها رخ داده و باید به نحو مطلوب اطلاع رسانی شود.
بخشدار امام حسن افزود: برنامه های دهه فجر امسال دراین بخش با رویکرد سه محور شاخص گرامیداشت ورود معمار کبیر انقلاب به کشور، برگزاری مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و هرچه باشکوهتر یوم الله 22 بهمن درنظر گرفته شده است.
وی اظهارداشت: 48 برنامه در ایام الله دهه مبارک فجر در این بخش در حوزه های مختلف عمرانی، مذهبی، فرهنگی، ورزشی و جشن های انقلاب پیش بینی شده است.
بخشدار امام از مسئولان این بخش و دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها خواست تا حضوری پررنگ و گسترده در برنامه های دهه فجر بخصوص راهپیمایی یوم الله 22 بهمن داشته باشند.
بخش امام حسن از توابع شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر قراردارد.
6043/6164
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.