به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز شنبه در آئین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی در عسلویه با حضور معاون رئیس جمهوری درامور زنان و خانواده افزود: با وجود همه نقدها ولی مردم قاضی بسیارخوبی برای عملکرد نظام هستند.
استانداربوشهر با تاکید بر ترویج امید و نشاط در جامعه اضافه کرد: در شرایطی که رسانه های بیگانه برای ناکارآمد جلوه دادن این نظام و انقلاب تلاش می کنند، همه تریبون‌ها باید برای امیدآفرینی درجامعه اقدام کنند.
وی اظهار داشت: دولت از نقد سازنده استقبال می‌ کند و نباید اجازه دهیم فضای سیاسی باعث دلسرد شدن مردم از خدمات این نظام و انقلاب شوند.
استاندار بوشهر تاکید کرد: با اتحاد و همدلی شاهد کارهای بسیار خوبی در استان بوشهر هستیم و امروز این استان به کارگاه سازندگی بزرگی تبدیل شده است.
وی یادآور شد: برای تقویت مشارکت زنان درحوزه مدیریت میزان حضور زنان استان بوشهر در عرصه مدیریتی از 6 به 14 درصد افزایش یافته واین بیانگر تاثیرگذاری زنان درجامعه است.
گراوند اظهار داشت: تلاش می شود پروژه‌هایی که مورد استفاده بیشتر مردم هستند، تکمیل شود وتکمیل نشدن آنها همواره مورد گلایه مردم بوده است.
استاندار بوشهر افزود: در دهه فجر امسال شاهد افزایش 94 درصدی تعداد پروژه های عمرانی در این استان بوشهر نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم.
وی اضافه کرد: دولت در سخت ترین شرایط با بیشترین تحریم‌ها دست و پنجه نرم می‌ کند اما با وجود تنگناهای مالی پروژه‌های بسیار خوبی را تکمیل و افتتاح کرده است.
گراوند ادامه داد: آغاز عملیات طرح اتصال این استان به خط ریلی کشور از جمله پروژه های بزرگ است که عسلویه نیز از این طریق به خط راه آهن وصل می شود.
6047/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.