به گزارش ایرنا، مجید خورشیدی روز شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر افزود: چنین افرادی که خود را کمتر با مردم همراه می دانند اگر خدمات را بیان کنند، حس همگامی بیشتری با مردم پیدا خواهند کرد.
وی با اشاره به قدرشناس بودن مردم بیان کرد: مردم استان بوشهر در سال جاری شاهد بودند با وجود همه سختی ها و فشارهای تحریم این استان روزهای خوبی را پشت سرگذاشته است.
خورشیدی ادامه داد: در این استان اقدام هایی انجام شده که رویای مردم در سال های متمادی بوده که از جمله آنها ادامه عملیات اجرایی خط ریلی بوشهر- شیراز و فازهای 2 و 3 نیروگاه اتمی بوشهر است.
وی بیان کرد: در دهه فجر امسال پروژه های متعدد و متفاوتی در بخش های مختلف اجرایی در حال بهره برداری است که سعی شده با تاکید بر پایان رساندن پروژه های نیمه تمام کام مردم شیرین تر شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: در این ارتباط باید خدمات دولت و نظام براساس واقعیت های انجام شده بیشتر گفته شود.
خورشیدی یادآور شد: بدخواهان کشور امید و انتظار داشتند که مردم ایران چنین روزهایی را نبینند که با تدبیر همه دست اندرکاران و سیاست گذاران روزهای چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را شاهد هستیم.
وی افزود: امیدواریم این روزها کام مردم با خدماتی که توسط خادمان شبانه روزی خود دریافت می کنند، شیرین تر از گذشته باشد.
خورشیدی اظهار داشت: در40 سال گذشته با همه سختی هایی که وجود داشته ملت ایران همچنان با افتخار راهی که در پیش گرفته را ثابت قدم ادامه می دهد.
وی گفت:باید همگان قدر این استمرار مسیر را بدانیم و قدرشناسی از ملت نیز خدمات بهتر و صادقانه تر به آنهاست.
خورشیدی بیان کرد: اگر علاقه مند به تداوم بالندگی نظام جمهوری اسلامی هستیم باید کارآمدی این نظام نشان داده شود زیرا بدخواهان کشور به دنبال این هستند که نظام اسلامی و سیاسی منبعث از آن را ناکارآمد نشان دهند.
وی ادامه داد: اگر دشمنان روز به روز تحریم های هوشمندانه خود را بر ملت ایران می افزایند تلاش آنها با هدف نشان دادن ناکارآمدی نظام است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ادامه داد: نقطه کانونی مقابله با تحریم ها کارآمد نشان دادن هر چه بیشتر نظام سیاسی منبعث از نظام اسلامی است.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.