به گزارش ایرنا، مدیرکل امور ورزش و جوانان استان بوشهر در آیین افتتاح سالن ورزشی عسلویه با حضور معصومه ابتکار گفت: تا پیش از انقلاب اسلامی تنها سه مکان ورزشی در این استان وجود داشت.
وی اضافه کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تا سال 1392 سرانه ورزشی استان بوشهر به 64 صدم مترمربع رسید و اما اکنون این میزان در این استان یک به متر و 14 صدم متر افزایش یافته است.
احمد بهروزیان فرد افزود: از سال گذشته تاکنون به طور میانگین هر ماه 2 پروژه ورزشی در استان بوشهر افتتاح و از دهه فجر سال گذشته تا امروز 40 فضای ورزشی در این استان بهره بردرای شده است.
وی بیان کرد: همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی 12 پروژه ورزشی با 300 میلیارد ریال افتتاح و عملیات اجرایی هفت پروژه ورشی با 150 میلیارد ریال در استان بوشهر آغاز می شود.
بهروزیان فرد ادامه داد: سالن شهدای خلیج فارس عسلویه با 80 میلیارد ریال اعتبار احداث شده است.
مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان بوشهر گفت: سرانه فضای آموزشی عسلویه هشت مترمربع است درحالی که میانگین استان بوشهر 6.8 و کشور 5.1 مترمربع است.
احمد مرادی افزود: تراکم دانش آموز درشهرستان عسلویه 17.8 دانش آموز به ازای هر کلاس درس است.
وی اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید 169 کلاس درس در قالب 27 پروژه با 420 میلیارد ریال اعتبار در ین شهرستان تکمیل و امروز هم عملیات اجرایی 45 کلاس درس در قالب 6 پروژه آموزشی با 247 میلیارد ریال در عسلویه آغاز می شود.
6047/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.