فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: دو متهمی که به قصد اخاذی شهروندی در دشتی درگیر شده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا، سردار خلیل واعظی گفت: در پی انتشار مطالبی توهین آمیز علیه فردی به هویت «م» در فضای مجازی پرونده‌ای در پلیس فتا تشکیل شد، اما هنگام بررسی‌های مقدماتی و کارشناسی پلیس، عاملان احتمالی این عمل مجرمانه از طریق واسطه‌ای با شاکی تماس می‌گیرند و می‌گویند با دریافت ۵۰ میلیون تومان از انتشار مطالب توهین آمیز علیه شاکی دست برمی‌دارند.

وی ادامه داد: شاکی بدون اطلاع پلیس به همراه دو نفر از دوستانش در محلی خارج از شهر با متهمان قرار می‌گذارد و در محل قرار، دو طرف با هم درگیر می‌شوند که یکی از متهمان با استفاده از اسلحه کمری یکی از همراهان شاکی را مضروب می‌کند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: به محض تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ واحد‌های مختلف پلیس شهرستان دشتی در محل حادثه حاضر می‌شوند و یکی از متهمان را دستگیر و به مقر پلیس منتقل می‌کنند.

سردار واعظی گفت: عامل اصلی تیراندازی نیز به هویت «گ» که از محل فرار کرده بود به دنبال اقدامات پلیس و همکاری خانواده، خود را به پلیس معرفی کرد و اسلحه به کار رفته در تیراندازی نیز از وی کشف شد.

وی یادآور شد: از آنجا که احتمال دارد دو متهم دستگیر شده در این زمینه، اعمال مجرمانه و جرایم خشنی دیگری نیز در شهرستان مرتکب شده باشند، پرونده آنان در دو واحد تخصصی پلیس در دست بررسی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.