به گزارش ایرنا، سردار رمضان شریف روز جمعه در آئین گرامیداشت 12 بهمن در بوشهر افزود: انقلاب اسلامی ایران پس از 40 سال بدون توجه به عربده های رسانه ای دشمن ثابت کرده استقلال و عظمت کشور را همراه با عمران و آبادانی پیموده است.
وی بیان کرد: امروز به واسطه تدبیر رهبر معظم انقلاب دست دشمن از کمترین دارایی ایران اسلامی کوتاه است.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز از ژنرال های صدام و سازمان منافقان خبری نیست و گلزارهای ایران اسلامی محل احترام ملت ماست و دشمن باید بداند ملت ایران در طول 40 سال گذشته با دست خالی این چنین بر پیشرفت های خود در همه رشته ها افزوده است.
وی تاکید کرد: امروز آمریکایی ها در منطقه حرفی برای گفتن ندارند و دشمنان این انقلاب بدانند فشارهای اقتصادی و معیشتی که بر مردم تحمیل کرده اند ضربه ای به نظام جمهوری اسلامی وارد نمی کند.
شریف ادامه داد: ملت ایران مشکلات و رنج های زیادی را پشت سر گذاشتند و امروز از این فشارها و سختی های به وجود آمده هیچ هراسی ندارند.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با وجود همه توطئه ها و دست اندازی دشمن ولی امروز ایران اسلامی در جایگاهی قرار دارد که پنج هزار قلم از تجهیزات نظامی با استفاده از توان داخلی در درون کشور بومی سازی شده است.
وی اضافه کرد: این وظیفه همه مسئولان است که در روزهای گرامیداشت یاد و خاطره انقلاب اسلامی تصویر واقعی انقلاب به نسل جوانی که آن دوره را ندیده اند، معرفی شود.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: 12 بهمن سال 1357 یادآور سقوط رژیم وابسته به آمریکا و غاصبی است که همه امکانات این کشور را در اختیار خود گرفته بود اما به برکت مقاومت، پایمردی و شجاعت ملت ایران این انقلاب به ثمر نشست.
وی اظهار داشت: دشمن در 40 سال گذشته همواره همه تلاش خود را برای به چالش کشیدن این نظام به کار بست اما با هوشیاری ملت ایران و رهبری های خردمندانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب ناکام ماندند.
شریف افزود: انقلاب اسلامی ایران با نثار خون 230 هزار شهید به ثمر رسید و امروز نسل اول و دوم انقلاب در مقابل 50 میلیون جوان نسل سوم و چهارم انقلاب که آن دوران را درک نکرده اند، مسئول هستند.
وی اضافه کرد: امروز بیش از صدها شبکه ماهواره ای و بیش از 92 شبکه رادیویی در تلاش برای براندازی نظام جمهوری اسلامی هستند به گونه ای که از سه ماه گذشته ظرفیت برنامه سازی خود را افزایش دادند تا نظام و انقلاب را در تحقق خواسته های مردم ناکام جلوه دهند.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: این ملت در مدت 40 سال گذشته بخوبی متوجه شده است که صاحبان این رسانه ها دشمنان قسم خورده این ملت هستند، همان هایی که پیش از انقلاب با بیش از 130 هزار مستشار این کشور ثروت عظیم آن را در اختیار داشتند و برهمه امور این کشور حاکم بودند.
شریف اظهار داشت: رهبری های خردمندانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب و تلاش این ملت باعث شد در 40 سال گذشته در کنار همه توطئه ها و سنگ اندازی ها خدمات ارزنده ای به مردم ارائه شود.
وی گفت: در زمان حاضر با وجود همه تحریم ها و فشارهای دشمنان به لحاظ علمی و مهندسی ایران جزو 10 کشور اول جهان و در حوزه پزشکی پیشرفت هایی داشته است.
شریف اضافه کرد: تاقبل از انقلاب 70 درصد جمعیت کشور در روستاها از امکانات و آب، برق و راه محروم بودند اما به برکت انقلاب هم اکنون بیش از 90 درصد خانوارهای ایرانی از گاز، برق و آب آشامیدنی برخوردار هستند.
وی یادآور شد: اهالی استان بوشهر شاهد آخرین رویارویی نیروهایی آمریکایی در نزدیکی جزیره فارسی بوده اند اما تجهیزات، امکانات و تیزبینی سپاه نقشه های آنان را نقش برآب کرد.
6047/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.