به گزارش ایرنا، سید ضیاء هاشمی در نشست با رئیسان دانشگاه های استان بوشهر افزود: دانشگاه ها ظرفیت علمی بالایی دارند که می توانند به شناسایی و حل مشکلات کشور و جامعه بپردازند.
وی تصریح کرد: با توجه به این توانمندی و ظرفیت ها، شرایط دشوار اقتصادی جامعه می تواند فرصتی برای پیشرفت بیشتر دانشگاه ها و حضور موثر تر آنها دربهبود شرایط کشور باشد.
هاشمی گفت: ایرنا آماده است تا با دانشگاه ها در بخش های رسانه ای و اتاق فکر همکاری داشته باشد و توانایی ها و دستاورهای آنها را به شایستگی بازتاب دهد.
هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید براینکه باید آرمان های انقلاب را بدرستی تفسیر کرد، اظهارداشت: تحقق آرمان های انقلاب مستلزم مشارکت، امیدواری و فضای آزاد و مناسب برای حضور اثر گذار نخبگان و گفت وگوی انتقادی آنان در حوزه های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است.
وی بیان کرد: اگر فضای نقادی باشد نق زدن کم و محیط به فضای گفت وگوی انتقادی سازنده تبدیل می شود.
هاشمی بیان کرد: در زمان حاضر با ثبات و اقتدار نظام اسلامی وقت آن رسیده است که گفت وگوی انتقادی را ترویج دهیم و معایب و محاسن را با هم ببنیم.
وی اضافه کرد: در بحث رسانه ای برخی هنوز به ادبیات تبلیغی و روش های سنتی یک سویه پناه می برند که باعث بی اعتمادی مخاطبان و باورناپذیری پیام ها می شود.
مدیرعامل ایرنا تاکید کرد: با همه مشکلات موجود در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب، نظام اسلامی کارنامه قابل دفاعی دارد.
مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی به منظور دیداری سه روزه سه شنبه شب وارد استان بوشهر شد.
دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، استاندار، حضور در نشست های شورای اطلاع رسانی و روابط عمومی ها و شورای اداری، سخنرانی در جمع رئیسان دانشگاه ها، افتتاح سالن کنفرانس شهدای ایرنا و بازدید از مراکز فرهنگی بوشهر از جمله برنامه های مدیرعامل ایرنا در سفر به این استان است.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.