به گزارش ایرنا، مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر مجری این پروژه در این آیین گفت: سالن کنفرانس خبرگزاری جمهوری اسلامی با 13 میلیارد ریال اعتبار در 2 طبقه و با 303 متر مربع زیربنا احداث شده است.
فرزاد رستمی، هدف از احداث این سالن را ایجاد فضای مناسب با امکانات و تجهیزات لازم و مورد نیاز جامعه رسانه ای استان بوشهر با محوریت خبرگزاری جمهوری اسلامی، برگزاری میزگردهای خبری، تحلیلی، تفسیری، با حضور کارشناسان، صاحبنظران و مسئولان حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و اجرایی استان عنوان کرد.
وی بیان کرد: بررسی و ایجاد راهکارهای لازم برای حل مشکلات، تامین کمبودها، معرفی ظرفیت های مختلف، ایجاد راهبرد و استراتژی خبری اطلاع رسانی استان بوشهر برای توسعه مبتنی بر دانش بنیانی و دیدگاه های کارشناسی، مدیریت هدفمند فضای اطلاع رسانی، تامین اطلاعات و داده های مورد نیاز مسئولان کشور به عنوان زیرساخت سیاست گذاری، تصمیم گیری و برنامه ریزی توسعه این استان از دیگر هدف های راه اندازی این سالن است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: شعار محوری مردم استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی است و افتتاح سالن خبرگزاری نمادی از تحقق شعار آزادی است.
نصرالله شفیعی افزود: در فضای خفقان گذشته استان بوشهر حتی یک نشریه نداشت اما امروز در پرتو آزادی بیش از 100 نشریه، مطبوعه و
پایگاه خبری در این استان فعالیت می کنند.
وی بیان کرد: امسال با همت مدیران دستگاه های اجرایی استان بوشهر 14 هزار برنامه فرهنگی به مناسبت گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در این استان برگزار می شود.
6047/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.