به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند پنجشنبه در دیدار با مردم روستای بن بید دشتی افزود: حضور مسئولان ارشد استان و شهرستان در دور ترین و محرومترین روستای دشتی نشان از توجه ویژه دولت به مناطق محروم و حل مشکلات آنان است.
وی اضافه کرد: بزودی مشکل تامین آب شرب و خدمات بهداشتی و آموزشگاه روستای بن بید بر طرف خواهد شد.
گراوند تاکید کرد: در زمینه طرح هادی و بهسازی روستا نیز دستور لازم صادرتا هرچه زودتر این طرح عملیاتی و کمبودهای مدرسه روستا نیز بر طرف شود.
استاندار بوشهر افزود: مهمترین مشکل این روستا نداشتن راه مناسب است که سعی خواهد شد با تامین ماشین‌آلات سنگین راهسازی از طرف زارت کشور راه روستا در مواقع بحرانی و بارندگی های شدید که مسدود می شود در اسرع وقت بازگشایی و مردم مشکل تردد نداشته باشند.
فرماندار دشتی گفت: روستای بن بید یکی از دور افتاده ترین، محرومترین و سخت گذرترین روستاهای شهرستان دشتی و استان بوشهر است که برای اولین بار یک استاندار به آن سفر و مشکلات آنان را از نزدیک بررسی می کند.
عبدالله نادری از حضور استاندار بوشهر در جمع مردم روستای بن بید قدردانی کرد و افزود: امیدواریم این حضور و دیدار با مردم باعث بهبود وضعیت عمومی روستا و حل مشکلات مهم آن از جمله احداث راه مناسب شود.
نادری اضافه کرد: روستای بن بید از توابع بخش شنبه و طسوج دارای 50 خانوار و 176 نفر جمعیت است که فاقد راه مناسب است و در مواقع بارندگی های شدید راه مسدود می شود.
روستای بن بید شهرستان دشتی در فاصله 175 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
6043/7206
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.