به گزارش ایرنا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در این آیین گفت: در این نمایشگاه ٣٢٣ ناشر استانی و کشوری ٥٨ هزار جلد کتاب را در ١٦٠غرفه به معرض دید علاقه‌مندان قرار داده اند.
فاطمه کرمپور افزود: کتاب های این نمایشگاه با 30 درصد تخفیف به مشتریان عرضه می شود که ٢٠ درصد آن را اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با ارائه بن در غرفه بانک شهر و مابقی توسط ناشران در غرفه محاسبه می شود.
وی یادآور شد: پنج کتاب فروشی پارکر، کافه کتاب، کتابشهر ایران، افشین و باران از استان بوشهر نیز در نمایشگاه حضور دارند.
کرم پور اظهار داشت: بن کارت کتاب هایی که خریداری شده و در ایام برگزاری نمایشگاه مورد استفاده قرار نگرفته تا ٢ هفته بعد از پایان نمایشگاه برای کتاب فروشی های یاد شده دارای اعتبار است.
وی ادامه داد: برنامه های جنبی متفاوتی در نمایشگاه امسال تدارک دیده شده که جشن امضاء، رونمایی از کتاب، شاهنامه خوانی، شب شعر و شعر خوانی، نشست های نقد و بررسی کتاب و کارگاه های آسیب های اجتماعی از جمله این برنامه هاست.
کرمپور بیان کرد: امسال برای دومین سال پیاپی برگزاری نمایشگاه استانی کتاب به بخش خصوصی واگذار شده و 'موسسه فرهنگی هنری نارنجی' مجری این رویداد مهم فرهنگی در استان بوشهر است.
وی یادآور شد: مهمترین عامل در ارتقای سطح علمی و فرهنگی یک جامعه به میزان مطالعه کتاب بستگی دارد که تحقق این مهم موجب رشد و بالندگی در زمینه های دیگر نیز می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: نمایشگاه استانی کتاب فرصتی است که علاوه بر فراهم کردن زمینه های مناسب برای تبادل اندیشه و فرهنگ در گسترش و ترویج فرهنگ کتاب خوانی تاثیر فراوان دارد.
سیزدهمین نمایشگاه استانی کتاب بوشهر با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ از ١٠ تا ١٥ بهمن در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی این شهر دایر است.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.