به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدابوالحسن حسینی بوشهری روز پنجشنبه در نشست شورای اداری این شهرستان افزود: اگر بتوانیم آرمان های انقلاب را بخوبی به نسل جوان معرفی کنیم نسل های بعدی امیدوار و از دستاوردهای نظام و انقلاب مخلصانه دفاع و پشتیبانی خواهند کرد.
وی اظهارداشت: مسئولان دستگاه های اجرایی در این ارتباط رسالت و وظیفه خطیری برعهده دارند و باید دستاوردها و عملکردهای حوزه های کاری خود را بصورت ویژه به مردم اطلاع رسانی کنند.
امام جمعه دیلم گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کردند بیشتر مسئولان نظام دلسوز و خدمتگزار هستند باید به انقلاب و نظام افتخار کنیم.
وی افزود: ممکن است برخی مسئولان در ارایه وظایف خود توقف داشته باشند اما انقلاب قدرتمندانه در حال پیشروی در اقصی نقاط جهان است.
حسینی بوشهری بیان کرد: اختلاف بین برخی مسئولان یکی از گلایه های مردم این شهرستان است و به عنوان مسئول مذهبی و فرماندار به عنوان نماینده عالی دولت از این وضعیت ناراضی هستیم.
وی خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر دیلم گفت: هزینه، وقت و فرصتی را که مردم با هدف خدمتگزاری در اختیار شما قرار دادند را باید به بهترین نحو استفاده کنید.
امام جمعه دیلم بابیان اینکه مقام و مسئولیت ها ملک شخصی ما نیست و صندلی ها امروز به امانت سپرده شده است، افزود: باتوجه به اینکه در آستانه نوروز 98 قرار داریم و جمعیت بی شماری وارد این شهر خواهند شد شهرداری و شورای این شهر چه برنامه ای برای استقبال از هموطنان دارد.
فرماندار دیلم گفت: در برهه کنونی که دشمنان علیه نظام و انقلاب و مردم جنگ اقتصادی و رسانه ای راه انداخته اند، وحدت و همدلی و انسجام بین اقشار جامعه ضروری است.
عبدالامیر قاسمی افزود: از همه کسانی که دل در گرو نظام دارند باید در امیدبخشی به جامعه بویژه جوانان تلاش و همت کنند.
وی با اشاره به اینکه درطول 40 سال انقلاب شکوهمند اسلامی در عرصه های مختلف پیشرفت ها و موفقیت های زیادی نصیب کشور شده است، گفت: توسعه منابع آب و برق، راه ها، فضاهای ورزشی، سلامت ، فرهنگی، آموزشی و زیرساخت های اقتصادی از عمده خدمات چشمگیر نظام بویژه دولت تدبیر و امید در این شهرستان است.
فرمانداردیلم اضافه کرد: با آغاز عملیات اجرایی شهرک شیلاتی، کشاورزی و منطقه ویژه اقتصادی گام های اساسی در توسعه و پیشرفت و اشتغالزایی این شهرستان برداشته خواهدشد.
وی از مسئولان دستگاه های اجرایی این شهرستان خواست عملکرد 40 سال نظام و انقلاب را به مردم اطلاع رسانی کنند.
فرماندار دیلم گفت: تکریم ارباب رجوع، وقت شناسی، حضور در جمع و پاسخگویی به مشکلات مردم در ارزیابی مدیران لحاظ می شود.
شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر قراردارد.
6043/6164/7215
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.