به گزارش ایرنا، سرهنگ خلبان علی اکبر طالب‌ زاده روز پنجشنبه در نشست با خبرنگاران در پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر افزود: اقدامات اولیه برای شکل گیری موزه دفاع مقدس با همکاری سازمان میراث فرهنگی انجام و بزودی بهره‌برداری می شود.
طالب زاده اظهار کرد: نیروی هوایی ارتش نخستین نیروی نظامی بود که به جمع انقلابیون پیوست وبیعت تاریخی تیزپروازان نیروی هوایی سبب شد تا سایر نیروهای نظامی به صف انقلاب بپیوندند و روند پیروزی را سرعت بخشید.
وی بیان کرد: پایگاه هوایی بوشهر در دوران دفاع مقدس نقشی مهم داشت بگونه‌ای که در نخستین پرواز برای مقابله با حملات هوایی نیروی هوایی عراق هشت خلبان از پایگاه بوشهر به مقابله با آنها پرداختند.
طالب ‌زاده افزود: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همایش خلبانان و سلحشوران پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی 17 بهمن‌ در پایگاه هوایی بوشهر برای بیان عملیات های مختلف دوران دفاع مقدس برگزار می شود.
وی گفت: برای خدمت رسانی به مردم محروم استان بوشهر همزمان با آغاز دهه مبارک فجر یک تیم تخصصی از پزشکان به روستای شورکی تنگستان برای ارائه خدمات رایگان اعزام می شود.
طالب‌زاده، برپایی نمایشگاه هوایی در 18 بهمن ماه با هدف معرفی توانمندی نیروهای نظامی بویژه پایگاه هوایی بوشهر و میز خدمت را از دیگر برنامه های این پایگاه عنوان کرد.
6047/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.