به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حمید رضا جعفری زاده عصر یکشنبه در نشست هماهنگی سومین یادواره شهدای روحانی استان بوشهر افزود: هدف از برگزاری یادواره های شهدا تجلیل از مقام شامخ شهدا، تجدید بیعت با آرمانها و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.
وی اظهار داشت: روحانیون در 40 سال پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی داشتند چرا که در جبهه حق علیه باطل در دو سنگر جنگ نرم و سخت، هم زمان مشغول نبرد بودند.
جعفری زاده بیان کرد: روحانیون و طلبه ها در گروه‌های رزمی و نظامی و هم در فعالیت‌های تبلیغاتی رسالت خود را انجام می‌دادند.
مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان بوشهر گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس جامعه روحانیت استان 30 شهید و 20 جانباز تقدیم نظام و انقلاب کرده است که از این تعداد چهار نفر از شهدای ترور هستند.
وی یادآور شد: سومین یادواره شهدای روحانی استان بوشهر 10 بهمن با حضور خانواده شهدا و جانبازان و سخنرانی آیت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار می شود.
جعفری‌زاده یادآور شد: تاکنون 120قطعه عکس نوشته از شهدای روحانی استان بوشهر در قالب سه محتوای معرفی نامه شهید، قسمتی از وصیّت نامه شهید و قسمت برجسته‌ای از زندگینامه شهید با عنوان «آیا می‌دانید» تهیه شده که به تناوب تا روز برگزاری یادواره در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود.
وی بیان کرد: در حاشیه محل برگزاری یادواره شهدای روحانی استان بوشهر، نمایشگاه آثار این شهدا برگزار می‌شود.
6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.