به گزارش ایرنا، عبدالحسین اکسیر روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در سال گذشته جایزه استانی شعر جم برگزار شد و بازخورد بسیار خوبی در سطح استان و کشور داشت که این برند سازی شهرستان در حوزه شعر کار بسیار بزرگی است.
وی اضافه کرد: استارتاپ ویکند کشوری جم نیز با بازخورد بسیار خوب و حک شدن نام جم بر تارنمای تمام سایت های دانشگاهی کشور همراه شد و بزرگان علمی کشور به جم سفر کردند که این مهم از دیگر دستاوردهای مهم بزرگداشت روز جم بود.
اکسیر بیان کرد: کنسرت این مناسبت در سال گذشته هفت هزار نفر را دور هم جمع و نشاط اجتماعی ایجاد کرد.
وی افزود: این مهم نشان می دهد که باید به همه سلایق با مخاطبان مختلف و پرتعداد، احترام بگذاریم زیرا تحمیل یک سلیقه خاص به مردمی که متفاوت آفریده شده اند یاس آفرین خواهد بود.
اکسیر ادامه داد: جم از بازیگران مطرح تئاتر برخوردار است و چرا نباید جشنواره ای به نام تئاتر جم داشته باشیم تا در تقویم فرهنگی استان و کشور این رویداد سالانه به نام جم ثبت شود.
وی بیان کرد: تحقق این مهم علاوه بر معرفی جم می تواند استعدادهای مشتاقان حوزه هنر را شکوفا کند.
رئیس شورای اسلامی شهر جم افزود: بخشی مهم از رسالت شورا و شهرداری بسط نشاط و توجه به سرمایه های انسانی است که روز جم یکی از زمینه های ارزشمند برای تحقق این مهم است.
اکسیر اظهارداشت: در این زمینه همه توان خود را به کار می بندیم تا بهترین و با کیفیت ترین برنامه ها با کمترین هزینه برای شهر و شهروندان خوب جم اجرا شود و شورای شهر از این رویداد بزرگ حمایت می کند.
وی یادآورشد: همان گونه که تیم فوتبال پارس جنوبی جم مایه مباهات این شهرستان است توجه به علم و فرهنگ و هنر جم هم مایه افتخار و مباهات است و باید برای هر دو بخش هزینه کرد.
وی بیان کرد: شورای شهر نماینده مردم در همه حوزه های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است و نباید شورا را فقط در حوزه عمرانی و اقتصادی خلاصه کرد.
اکسیر ادامه داد: این انتظار بجایی است که اگر 500 میلیارد ریال در حوزه عمرانی هزینه می شود 100میلیارد ریال هم به حوزه فرهنگ و هنر و معرفی استعدادهای جم اختصاص یابد.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.