به گزارش ایرنا، مهدی بختیاری روز چهارشنبه در نشست شورای اسلامی شهرستان بوشهر افزود: اختلاف نظر در شوراها امری طبیعی است و نباید این اختلافات باعث ایجاد اشکال در روند کاری شوراها و موجب بدبینی مردم نسبت به نظام شود.
وی بیان کرد: اعضای شوراهای شهر و روستا در سطح شهرستان بوشهر باید با صبر و حوصله در کنار هم قرار گیرند و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ایجاد وحدت بیشتر زمینه را برای ناامیدی دشمنان نظام و انقلاب فراهم سازند.
بختیاری با تاکید بر ایجاد وحدت و صمیمت بیشتر به دور از مسائل حاشیه‌ای گفت: هیچ چیز در عالم هستی پایدار و استوار نیست پس بهتر است از فرصت ها به دور از اختلافات به نحو مطلوبی استفاده شود.
وی بیان کرد: در آستانه چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران از شوراهای شهر و روستاها در سطح شهرستان بوشهر انتظار است با اتحاد و همدلی زمینه را برای برگزاری هر چه باشکوه تر آئین های دهه فجر فراهم آورند.
بختیاری بیان کرد: به همین منظور به مناسبت ایام الله دهه فجر نشست مشترک شوراهای اسلامی شهرو روستاهای شهرستان بوشهر در فرمانداری برگزار می شود.
وی گفت: امیدواریم این نشست زمینه ساز وحدتی یکپارچه جهت هم افزایی بیشتر شوراهای شهر و روستا در سطح شهرستان شده و موجبات تعامل بیشتر شوراها و در نهایت توسعه و پیشرفت شهرستان را فراهم آورد.
رئیس روابط عمومی شورای اسلامی شهرستان بوشهر گفت: شوراها در شهرستان بوشهر برای ایجاد انگیزه و امید در مردم در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی باید دستاوردهای انقلاب در شهرها و روستاهای خود را علنی کنند.
حسین سرمشقی افزود: آنها با دراختیار گرفتن ظرفیت های رسانه ای می توانند زمینه را برای انعکاس فعالیت های صورت گرفته به مردم فراهم آورند.
در این نشست اعضای شورای شهرستان در زمینه حل مشکلات سراهی شهر چغادک، پروژه های در دست احداث و استقرار ادارات در عالی شهر، استقرار بانک کشاورزی در روستای چاهکوتاه، حل مشکل محلات جنوبی شهر بوشهر، بودجه و شورای اسلامی استان به بحث و تبادل نظر پرداختند.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.